Translate

Poznajmy się :)

niedziela, 22 września 2019

Uczucie

Kres

miłość, gejowskie opowiadania, zraniona miłość
Zdjęcie: Opracowanie własne*, zakaz kopiowania 



"(...)zabiłem 4 muchy. Cholera śmierć czai się wszędzie."

Charles Bukowski - SZMIRA

     Boję się. Chyba wszyscy mamy strach przed śmiercią. Strach przed śmiercią, która jest nie unikniona.
     Umierają ludzie, młodzi i starzy. Kwiaty. Marzenia. Nadzieja, chociaż ta podobno umiera ostatnia. Umiera wszystko. Umarło chyba i to.
     Nie spodziewałem się. Nikt nie mógł się spodziewać. Mam wrażenie, że umarło z zaniedbania. Nie było karmione. Nie było pielęgnowane. Potraktowane zostało jak codzienność. Jak by fakt, że było, miało oznaczać, że na zawsze już będzie. Takie Ever-forever. Ale tak się nie stało. Nie tym razem. Nie w tym przypadku.
     Jest pustka. Jest lęk. Jest obojętność. Jest nicość. Są też łzy. Jest i ból.
Nie pogodzenie się z faktem dokonanym. Nie ma już nic.
     Minie czas żałoby i powinno być dobrze. Zawsze prędzej czy później jest dobrze. Zawsze jakoś jest.
     Inny dzień. Nie lepszy, nie gorszy. Tamtych dni już nie będzie. Mineły jak mija wszystko. Boje się tych dni. Boje się tych nocy. Boje się.



18 komentarzy:

  1. A może jeszcze się odrodzi? Może jednak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki definitywny, rozstaniowy ten kres? Współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Była jedna zabawka, będzie druga. Mazgai się pan jak dziecko a wystarczy iść do sklepu i kupić nową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko da się kupić.

      Usuń
    2. Pan autor nie stważa wrażenia by umiał kochać. Z tego co pisze, czytam ,że umie pieprzyć i to jest dla niego ważne. Ubiera do tego jakieś piórka uczuć ale to tylko piórka. Zawsze można kupić kogoś do łóżka, lub przelecieć go w restauracyjnej toalecie. Można kupić. Tylko pokochać się nie da, kogoś kogo się tylko pieprzy lub kogoś z kim się pieprzy.Kurwą jestem więc jakieś pojęcie mam.

      Usuń
    3. Proszę nie mierzyć ludzi swoją miarą.
      Proszę rónież cofnać się do wpisów, gdzie rzekomo wspominam ozwykłym "pierzeniu", proszę je przeczytać jeszcze raz, tym razem ze zrozumieniem. Jeśli to nie pomoże, to proszę siegać po takie teksty, które są odpowiednie w rozumieniu dla Pani.
      Pozdrawiam.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. @kloszard: to bycie kurwą to takie profesjonalne, czy amatorskie tylko? Tak z ciekawości pytam.

      Usuń
    6. ...a czyją miara mam mierzyć ? Pańską...Mam swoją miarę i swoje zasady. Nastroje , fochy i temu podobne. Biorę ze wszystkiego i mieszam gdy mam dość sił i ochoty a tylko nabieram gdym znudzona. Pamiętam czasy ,że słowa :"przeczytaj ze zrozumieniem"-budziły we mnie zastanowienie-może faktycznie powinnam ale w 99% razów , traciłam czas na szukanie bo nie miałam niczego znaleźć. Jeśli odczytałam coś nie wg pana intencji , to znaczy ,że źle pan napisał a nie że ja źle odebrałam.
      Pan Adam Madulski z pytaniem się zwrócił więc odpowiem. Profesjonalna ,przeszłość.

      Usuń
    7. Jeśli pojawiały się teksty o "seksie" to w trzeciej osobie, czy tez z opowiadań innych. Więc mam prawo tweirdzić , że nie umie pani czytać ze zrozumieniem :) I koncze tym rozmowę.

      Usuń
    8. Nie zaczęliśmy nigdy rozmowy więc co chce pan kończyć. Zabawne jest spieprzać a wmawiać komuś ,że to rozstanie...
      W trzeciej osobie ?...tzn ,że jaj pan nie ma...

      Panie Adamie- sobie prosze współczuć...sobie.

      Usuń
    9. Spieprzyć ?
      Sorry ale pokazuje sie Pani z bardzo dziwnej strony. Nie mój poziom. Proszę mi wybaczyć ale już nie będę odpowiadał na komentarze.

      Usuń
    10. Nie pierwszy to raz gdy pokazuje pan ,że wolność wypowiedzi, jest tylko wtedy gdy pan jest kontent. Chyba , tak mi się wydaje , nasiąka pan poprawnością polityczną a od tego ludzie i państwa, gniją a nie, jak być powinno, rozwijają się.

      Usuń
    11. Nie zabraniam Pani pisać swoich wypowiedzi, tylko prosze o kulturę i szacuenk. Mówić mi, że ja śpiepszyłem mój związek, skąd takie wnioski ? Tylko z Pani wyobraźni. Ogólnie osttanie Pani wypowiedzi sieją gorycz stąd też niechcę brać w tym udziału.

      Usuń
    12. Skąd moje wnioski ?... z tego co pan pisze o sobie o innych. Nie jestem z tych którym można bajeczki czytać a one w to wierzą. Ja potrzebuję mocnych dowodów by w coś wierzyć lub wierzyć przestać. Pana wpisy, nie są wpisami faceta, prawdziwego, na którym można polegać, na którym można się oprzeć ...pana wpisy to zazwyczaj infantylna dziewczynka, której się wydaje że ostry seks zrobi z niej ostrą laskę. Ja mam zrypany genotyp ale nie udaję kogoś innego niźli jestem a pan...takie mam wrażenie że wciąż udaje.Wiem , wiem to modne teraz być gejem pierdołą ale to bez sensu. My kobiety mamy być silne a wy panowie...w koronkach i oj oj ....boli boli.... . Moje wypowiedzi sieją gorycz...jak facet może napisać takie coś... niech pan nie robi z siebie kobiety ale niech pan będzie facetem. No chyba ,że ja czegoś nie rozumiem. Ja za pana nie będę facetem.

      Usuń
  4. Trzymam wszystkie kciuki zeby się tak ułozyło wszystko jak sobie zyczysz 👌👍😎

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo smutny opis. Muszę przyznać, że lubie gdy piszesz w taki melanchilijny sposób.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...