Translate

Poznajmy się :)

czwartek, 30 marca 2017

Czas

Wyznania

czas, ksiązki gej fotki
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania



SOBOTA
- Kurwa! -usłyszałem głośne warknięcie w telefonie na powitanie - jak ja do Was nie zadzwonię to wy się nie ruszycie! Rozumiem, gromadka dzieci, pies, ogród przed domem, praca, ale zwykłe "co tam u Ciebie, żyjesz jeszcze ?" nie zajęło by zbyt wiele czasu.
- Cześć Elu -odpowiedziałem.
- A co ty tak dyszysz? yyy... Oskar co ty tak sapiesz? Czy ja Ci przeszkodziłam w czymś ?
- Jestem na siłowni, właśnie kończyłem trening.
- Aha ... ja własnie czekam na trenera. Wiesz po Świętach jadę na kilka dni do Amsterdamu.
- ŁoŁ... fajnie z kim ? - siadam na materacu przerywając rozciąganie.
- Jadę się seksić. Musze odpocząć - odpowiedziała, omijając moje pytanie o towarzysza.
-  Tak z każdym kogo tam spotkasz?- zaśmiałem się.
-Musze odpocząć, a wyjazd dobrze mi zrobi. Wiesz to się nie wymydli. Nie jadę sama, opowiem Ci po powrocie.

NIEDZIELA
      Ostatnich kilka dni, a może nawet i ze dwa trzy tygodnie byłem jak by troszkę w innym świecie.
Awaria komputera uniemożliwiła mi kontakt ze światem wirtualnym, a więc też i z blogiem.
      Na szczęście na półce z książkami miałem jeszcze kilka pozycji do przeczytania.
Matthew Quick WSZYSTKO TO CO WYJĄTKOWE,
Wiesław Myśliwski OSTATNIE ROZDANIE,
Eric-Emmanuel Schmitt OSKAR UND DIE DAME IN ROSA
Fannie Flagg- NIE MOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ KIEDY WRESZCIE PÓJDĘ DO NIEBA
Wayne W. Dyer POKOCHAJ SIEBIE
Uciekłem więc do książek. Wybrałem trzy ostatnie pozycje.
Pogoda u nas dopisuje więc już drugi raz w tym roku byłem w parku z moim pieskiem i książką delektować się wolnym czasem.
       Czas spokoju, ale biegnie nie ubłaganie. Zaraz Święta Wielkanocne, odwiedziny mojej Mamy i mojej sześcioletniej chrześnicy (już nie mogę się doczekać) następnie wakacje i znowu jesień oraz moje urodziny. Jak ja to mówię "dwudzieste siódme część 4". Pytanie, kiedy to zleciało?
Muszę się wyszaleć. Potrzebuję iść do klubu!!! Aczkolwiek ciężko nam się zgrać. Jak ja mam czas to Janusz jest zajęty, a Robert jest w delegacji.

NIEDZIELA (wieczór)
- Siema byczku! - w słuchawce słyszę wesoły głos Roberta.
- No siema ruchaczu! Co u Ciebie?
- A nic , fajnie.
- Więc jednak coś! Opowiadaj.
-  Postanowiłem się z nikim nie wiązać. Mam 30 lat, muszę się wyszumieć. Oskar kurwa! jak nie teraz to kiedy powiedz mi ? No powiedz ?
- No tak.  A co z tym kolesiem co ostatnio się spotkałeś ? (link- do opisu)
- Ten karakan ? - zaśmiałem się w głos - no pisze do mnie. Spotkam się z nim ale już mu oznajmiłem, żeby nie robił sobie nadziei.
- Serio nie chcesz już takiej stabilizacji ?
- Oskar a co ja papuga w klatce by na jednym kiju siedzieć.




13 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Hejo 😊
      Miło ze ktoś czekał . Miałem problemy techniczne .
      Miłego dnia ☀️

      Usuń
  2. No to ten Twój kolega jest przykładem typowego geja dzieciaka. Bawić się ile wlezie, z byle kim, seks i nic poza tym. Zazwyczaj na starość wszyscy tego żałują. Zabawa jest ok, nawet gdy ma się partnera. Szkoda, że te nasze środowisko jest takie szczeniackie.

    U nas pogoda też się poprawiła, więc można spacerować. Za bardzo wieje, ale jest ok.

    Twoja przyjaciółka, Holandia i seks. Nie pojmuje dzisiejszego świata.

    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowy wyrwane z kontekstu. Musisz się wczytać by zrozumieć. Koleżanka nie powiedziała ze chce zaliczyć polowe miasta .
      Czy nasze środowisko jest szczeniackie ? Nie sadze hetero tez to robią . Każdy to robi mniej lub bardziej, z partnerem czy tez z innymi.
      Uwazam ze lepiej jak " dupa" za młodu szaleje niż na starość ma odbić
      😊

      Usuń
  3. Oskar nareszcie!
    Człowieku pisz częściej i więcej! To jest jeden z ciekawszych blogów homo :D

    Michał wczytaj sie porządnie,bo widze zawsze ale co do komentarzy u Cb :)
    U Oskara kazdy moze komentować i nikt nie zatwierdza komentarzy jak u Michała,raz skomentowałem i nie pojawił sie komentarz pewnie byl "obrazliwy"

    Oskar szalonych przyjaciół masz i to sie cieni,uwielbiam zarty tego typu gdzie wiadomo trzeba rozweselic sie :)
    P.S. Nie,nasze srodowisko nie jest szczeniackie. Obrażanie wiecznie innych i narzekanie na brak pracy w dzisiejszych czasach to jest szczeniackie a przypomne mamy wiele możliwości:))

    Oskar licze na Ciebie!
    Łukasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hejo Łukasz :)
      Dzięki za komentarz.
      Uwielbiam moich przyjaciół, podobne ironiczne poczucie humoru, a przede wszystkim bliska więź.
      Również nie podpisał bym nas jako "szczeniackich".
      Ogólnie segregacja ludzi pod względem stereotypów jest żałosna.

      PS-komentarzy nie blokuje, bo nie widzę w tym sensu.
      Pozdrawiam Cie!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Dobrze, że wróciłeś. Oskar jesteś pozytywne zakręcony :) Masz swój styl pisania to się ceni. Twoi znajomi, żyją zgodnie z swoimi ludzkimi potrzebami. Młodość też ma swoje prawa, jak nie teraz to kiedy? Każdy żyje po swojemu i niech tak będzie. Czy nie oto chodzi, żeby dostać to czego szukamy.Szanujmy tych co są inni od nas.

    Ps. Z tego co piszesz ostro wziąłeś się za czytanie książek. Ja też znów połknąłem bakcyla, po przeczytaniu " Małe Życie " która okazała się prawdziwym wyciskaczem łez.
    Pozdrawiam Ciebie i wszystkich pozytywnie zakręcony :))


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Mati :)
      Tak ostatnio czytam książkę za książką. MAŁE ŻYCIE mną również poruszyło, muszę przyznać ze ciężko było przedostać się do ostaniej strony. Książka porywa i pozostawia po sobie ślad
      Życie mamy jedno , nasz wybór jak je przeżyjemy :) ja chce w radości :) i tego tobie tez życzę ;)

      Usuń
  5. Też uważam, że trzeba korzystać z życia. Tak już jest, że my geje bardzo lubimy sex. Tylko nie tak prosto o niego haha.
    Udanego dnia, Rafał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko geje lubią sex .
      Myśle ze większość ludzi zdecydowanie , aczkolwiek to trochę temat tabu.

      Usuń
  6. Chlopaki pomóżcie mi tak bardzo pragne byc choc raz zgwalcony jakims wielkim grubym kutasem jestem z lubania śl dolnoslaskie znacie wielu ludzi wiecie co i gdzie bede bardzo wdzieczny za pomoc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :D
      Myślę, że odpowiednie dla Ciebie będą sex portale, gdzie ludzie szukają przygód a nie blog ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...