Translate

Poznajmy się :)

poniedziałek, 9 maja 2022

Czy liczy się tylko seks ?

Wierzę w monogamię!

Oskar gej w miescie- gejowskie opowiadania
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania




Mój przyjaciel Robert  gdy wraz z Zahirem odwiedzili mnie w sobotni wieczór opowiadał nam o swoich seksualnych randkach. Ja i Zahir z wypiekami na twarzy słuchaliśmy tych historii.

-Ostatnio gdy byłem w saunie, zaczepił  mnie koleś. Owłosiony typ, z brodą. Aktyw oczywiście- Zaśmiał się lekko Robert- Dałem się  wyruchać z gumą oczywiście. Facet był konkretny. Koleś podszedł do mnie kazał mi się odwrócić i wszedł we mnie. Ruchał szybko i nie zwracał uwagi czy mnie to bolało czy nie. Gdy aktyw doszedł, rzucił prezerwatywę do kosza, klepnął mnie w tyłek i poszedł pod prysznic.
Ja nie doszedłem, dlatego po chwili znalazłem sobie innego faceta, któremu obciągnąłem, przy czym sam się mastrurbowałem. Typ spuścił mi się na twarz- Zakończył historię Robert.
- Jedziesz ze mną do Essen do gejowskiej sauny ?
- Nie. Jestem przecież z Jarlem- Odpowiedziałem Robertowi.
- To weź go ze sobą.
- Robert, my nie bawimy się w takie rzeczy. Chce stworzyć związek tylko dla nas.
- Odkąd jesteś z nim zrobiłeś się nudny.
- To, że twoja dupa jest jak autostrada i każdy może Cię przejechać, to nie znaczy, że ja też muszę ruchać wszystko co się rusza.
- Dlatego Oskar ja nie umiałbym być w związku. Lubie seks. Najlepiej za każdym razem z innym facetem. 

Robert spojrzał na mnie zmieszany a Zahir parsknął śmiechem. 
Odkąd jestem z Jarlem, Robert czesto mi przytyka, że zrobiłem się nudny, jakby świat kręcił się wokół seksu.

     Od kilku tygodni spotykam się regularnie z Jarlem. Jestem z nim szczęśliwy. Jarl ze mną również. 
Nasz seks jest wspaniały. Mamy wspólne zainteresowania i chętnie spędzamy ze sobą czas.
Nie czuje potrzeby "skoków na bok". Chcemy stworzyć związek oparty na miłości i zaufaniu. Trójkąty nas też nie interesują.
Robert jak ostatnio stwierdził nie zamierza się z nikim związać. Chcę być sam i korzystać z seksualnych atrakcji jakie daje mu życie singla. 
Zahir, teoretycznie szuka miłości i często znajduje, aczkolwiek są to przelotne znajomości. Zahir nie potrafi być wierny.

     "Pewni ludzie spędzają całe życie, czekając na pociąg, tylko potem się okazuje, że nawet nie dotarli na dworzec"*
Nie chce należeć do tych ludzi. Ja mam za sobą dziesięcioletni związek z Bigem, wiem, że z Jarlem może nam się ułożyć.
Nie wiem czy z Jarlem spędzę resztę swojego życia. Kiedyś tak o Bigu myślałem, dziś jestem z kimś innym i chce postawić na jedną kartę!
Jarl również chce się ustatkować. Dlatego stwierdziliśmy, że na razie unikamy miejsc takich jak kluby.
Jakkolwiek to banalnie zabrzmi jesteśmy na etapie poznawania się, chcemy unikać niepotrzebnego ryzyka.

W dzisiejszych czasach niełatwo jest żyć w związku.
Praktycznie na każdym kroku czają się pokusy.
Często dostaję na instagramie wiadomości "Hej widziałem Cię na siłowni, fajny typek z Ciebie, chcesz się poznać ?  
Oczywiście, odmawiam, albo nie odpisuje w ogóle. Aczkolwiek trzeba przyznać, że niełatwo jest być w monogamicznym związku.

Zależy Wam na związku monogamiczny?




*Cytat pochodzi z książki J.Harris- Brzoskwinie księdza proboszcza.

28 komentarzy:

  1. W zaś tylko zaiazek monogamiczny to zwiazek

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę się dziwie ze opublikowałeś taki post z błędami, źle się to czyta :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Anonimowy, dzięki za uwagę. Faktycznie wkradło się kilka błędów, ale są już poprawione ;)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. Super! I czekam na kolejne posty :)

      Usuń
  3. Oskar, mam wrażenie, że twoi przyjaciele są zazdrośni, bo nie mogą nikogo znależć.
    Moim zdaniem, każdy z nas potrzebuje bliskiej osoby. Oczywiście, seks jest fajny ale przecież w związku też można mieć fajny seks.
    Zyczę ciwszystkiego dobrego Oskar!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, jak zwykle świetny post. Zdaję się, tylko że pisany w biegu. Zabrakło trochę emocji, ale i tak świetnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem tu zwykle, teraz niby mam więcej czasu, ale wiesz jak jest. Tylko nie widzę, znaczy mało widzę nowe posty, mało wchodzę na fb.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście uważam, ze nie trzeba latać od jednego do drugiego faceta aby mieć super seks. Ale rozumiem tez twojego kolegę, bo dla nie jednej osoby seks z kimś kompletnie ci obcym, jest mega podniecającym doznaniem. Więc nie dziwi mnie, ze monogamia nie jest dla niego. Dla mnie jednak, seks z moim partnerem jest zdecydowanie lepszy, bo mogę z nim spełniać wszystkie swoje fantazje, plus jest to kompletnie inne uczucie gdy robisz to z osobą którą po prostu kochasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, tylko gorzej jeśli nie masz jeszcze doświadczenia, kochasz oczywiście, ale nie masz porównania. PS. Przepraszam, że się wpieprzam. Pozdrawiam

      Usuń
    2. Z drugiej strony, fajnie jest razem zdobywać doświadczenie 😉
      Ja osobiście nie mam na co narzekać 😏

      Usuń
    3. Gratulacje 😘 cieszę się bardzo. Ja nie mam szczęścia, ani w miłości ani w życiu i w kartach też nie 🤣

      Usuń
    4. Dziękuje!
      Haha, prędzej czy później, los się do ciebie uśmiechnie! 😄

      Usuń
    5. Mati, na poskojnie :) Jeszcze wszystko przed Tobą :)

      Usuń
  7. Taaaa już 30 na karku i minimum doświadczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zacząć rozglądać się na normalnymi kolesiami. Odstawić sex spotkania i zacząć budować normalne relacje

      Usuń
    2. Łatwo powiedzieć
      Mam wrażenie ze dziś tylko ruchanie się liczy. Mało kto jest zainteresowany bliższa znajomością.

      Usuń
    3. Anonimowy ja też to zauważyłem niestety. W dzisiejszym świecie nie ma miejsca na prawdziwą miłość, szkoda

      Usuń
    4. To ja wam osobiście powiem, ze miałem konta na różnych portalach. Pisałem zarówno z ludźmi w moim wieku (choć ci, wydawali mi się niedojrzali niejednokrotnie) jak i tez z starszymi mężczyznami +30 i … nie raz mogłem się pozytywnie zaskoczyć, bo po dłuższym pisaniu widać było ze zależy im na czymś więcej a nie na seksie. Także ja bym nie tracił nadziei, zwłaszcza ze poznałem mojego chłopaka na Tinderze.
      Także próbujcie, bo nigdy nie wiadomo kiedy na tego jedynego tam traficie 😏

      Usuń
    5. Ja nie szukam na portalu, chociaż kiedyś konto miałem. Ale to patola

      Usuń
    6. Matti masz racje na portalach są najczęściej patole. Ja mojego faceta poznałem na imprezie u znajomych i do dziś jesteśmy razem prawie 15 lat.
      Jeśli ktoś chce to znajdzie druga połówkę do wspólnego życia.

      Usuń
    7. Gratulacje chłopaki 🥰 dużo miłości. Pozdrawiam was wszystkich 😘

      Usuń
    8. Swoją drogą to wsm mam drugą połówkę, niestety w monopolowym xD hahaha

      Usuń
  8. Jestem z moim chłopakiem od 9 lat w związku monogamicznym. Jak na razie w takim chcemy pozostać. Najważniejsze dla nas jest to, że się nawzajem wspieramy. Jeśli jednak ktoś chce żyć w otwartym związku, to już ich sprawa i mnie nic do tego. Ważne, żeby obie strony się na to zgadzały i by przepracowały pewne wątpliwości i kwestie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, nie oceniam. Aczkolwiek ja chce tylko monogamicznego związku !
      Gratujluję Wam tylu wspólnych lata :)

      Usuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...