Translate

Poznajmy się :)

czwartek, 6 kwietnia 2017

Na innej ławce w tym samym parku

Nie mogę się doczekać...

gej opowiadania, lubimy czytać , fajne cyaty
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania



...kiedy wreszcie pójdę do nieba.
To była niedziela. Piękna słoneczna pogoda. Nie mogłem darować sobie, by nie pójść do parku z książką no i psem.
W owym parku mam kilka ulubionych miejsc, gdzie siedzę, czytam, odpoczywam.
Otworzyłem książkę na miejscu wczepionej zakładki i  brnąłem dalej w lekturze "Nie mogę się doczekać..."FANNIE FLAGG.
Elner, starsza pani jest w niebie i rozmawia z NAJWYŻSZĄ ISTOTĄ, tak  przynajmniej wskazuje tabliczka na biurku.
Jak owa istota tłumaczy napis na tabliczce ?
"(...)Niektórzy po prostu lubią oglądać podobne drobiazgi, dzięki temu czują się lepiej.(...)Proszę spojrzeć... BÓG OJCIEC... BUDDA. A tu MAHOMET".

     Zabawna, lekka opowieść o perypetiach starszej kobiety. W barwny sposób pokazuje nam co jest wartością w życiu i o co w nim chodzi, na podstawie autorki książki.
"Przez długie lata każdy się zastanawia, o co chodzi w życiu, a chodzi po prostu o to, żeby się nim cieszyć.(...) wystarczy więc tylko siedzieć i dobrze się bawić.(...)Problem polega na tym, że większość ludzi myśli, że kieruje kolejką, i tak bardzo stara się przejąć kontrolę, że traci wszystkie zabawne momenty."
     Jak łatwo jest to powiedzieć, a jak miło się to czyta gdyby jeszcze podobnie było podczas wprowadzenia tego w obrót.
Stąd też, staram się brać z wolnego czasu ile mogę. Są chwile kiedy chcę nie reagować na dzwoniący telefon, nie spoglądać na zegarek, być tu i teraz. Gdyż to jest jedyna rzecz, którą obecnie mamy. Przeszłości już nie ma a przyszłość jest nie znana, i nie wiadomo czy nam dana.
    Choć było to przedpołudnie, byłem zmęczony. Wprawdzie starałem się o tym nie myśleć, a bardziej skupić na chwili, to jednak natura wzięła górę. Zasnąłem na ławce.
       Na szczęście dookoła mnie były wysokie krzewy więc nikt mnie raczej nie widział. Drzemka nie trwałą długo może kilka minut, ale sam fakt.
Po ocknięciu się, stwierdziłem, że czas do domu. Po drodze rozmawiając z Robertem o penisach, randkach, oraz problemach samej egzystencji. Zbierałem kwiaty i liście, wkładając je pomiędzy strony książki. Taki mój wieloletni fetysz zbierania "oznak pór roku".

         Urlop, potrzebuję więcej wolnego,weekend to za mało. Urlop mam zorganizowany, tuż przed Świętami Wielkanocnymi. Odwiedzi mnie Mama i moja sześcioletnia bratanica. Niewymownie się ciesze bo stęskniłem się już. Mam już po części opracowany plan zajęć. Szczególnie pod uwagę biorę atrakcje dla bratanicy. Jednakże pewna myśl nie daje mi spokoju. Na moja bratanicę mówimy "Szatan". Miła słodka, gaduła i wszędzie jej pełno.
         Bycie dobrym wujkiem kilka godzin będąc w odwiedzinach to lekka różnica niż spędzenie tygodnia 24 gdz. na dobę. Czy ja sobie odpocznę hmm... może tylko wtedy ... kiedy wreszcie pójdę do nieba


Podobne teksty:
NA ŁAWCE W PARKU -link
NA TEJ SAMEJ ŁAWCE W PARKU CO OSTATNIO -link


6 komentarzy:

  1. No przy sześciolatce na pewno nie odpoczniesz:). Będziesz się cieszył jak wreszcie do pracy wrócisz:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałem a w głowie miałem tylko jedną piosenkę Fisz emade - "siedzę na ławce, nogą brykać się chce.."
    Też chcę czy nie czasem odlatuję od rzeczywistości, marzę, planuję, śpię :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam , długo cię nie było :)
      Czasem trzeba tak " odlecieć "

      Usuń
  3. Dobrze, że masz swoją najbliższą rodzinę, za którą tęsknisz, a oni za Tobą. Wspólnie spędzony czas to chwile niezastąpione. Nie każdy ma to szczęście, być razem.

    Ja po zjedzeniu tych wszystkich jajeczek, kiełbasek hihihi :D Planuje spędzić te dni aktywnie, na sportowo, a co! ;)
    no...? jeżeli będzie pogoda, jeśli nie to pozostanie mi się obudzić w śmingus - dyngus z lekkim kacem haha... Ale cieszę się bo będzie więcej wolnego od pracy, a póżniej szybciej weekend. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na czas pobytu moich bliskich " odstawiłem " siłownie :)
      Bardzo się cieszę ze mam taka możliwość bycia z rodzina w pełni, jak ja to nazywam
      Wszystkiego dobrego ci życzę :)

      Usuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...