Translate

Poznajmy się :)

niedziela, 5 maja 2019

Matka Boska Gejowska

Bóg cię takim stworzył. I takim cię kocha*

Zdjęcie: źródło




"Zachowaj nas od ognia nie wiary; 
Egoizm. Chciwość. Pieniądze. Agresja. Gender. LGBT."


     Taki oto napis powstał w jendym z kościołów w Płocku.(źródło)
Zapewne pamiętacie jak w kwietniu tego roku, proboszcz owej parafii wyrzucił z kościoła Geja, który chciał o zaistniałej sytuacji porozmawiać z księdzem, który właśnie skończył odprawiać Mszę.
Ksiądz jak podaje QUEER.PL  w dość agresywny spoób zareagował, na wieśc o tym, że jego rozmóca jest gejem. Zaczął wyzywać chłopaka od zboczeńców i dodał, że powinien się leczyć.
Zanim doszło do wymiany zdań chłopak, wraz ze swoją koleżanką, obok krzyża przy którym zawieszony był powyższy napis, ustawili flagi LGBT oraz napis "63% młodzieży myśli o samobójstwie. Dlaczego uczycie nienawiści i przykładacie do tego rękę ?." (źródło)

     Muszę przyznać, że nie rozumiem dlaczego Kościół Katolicki tak bardzo chcę dyskryminować osoby homosesksualne. Z jednej strony można byłoby doszukiwać się odpowiedzi w Piśmie Św. ale z drugie strony Papież Franciszek w rozmowie z Juanem C.Cruz (ofiara molestowania seksualnego przez księdza- *źródło) powiedział do niego "Bóg cię takim stworzył. I takim cię kocha (...) ty też powinieneś siebie kochać, oraz nie przejmować się tym, co mówią ludzię".

     Dlaczego więc Kościół nie przyjmie stanowiska, takiego jakie w tej sprawie ma głowa Kościoła czyli Papież ?

     Akcja w Płocku nie skończyła się na tym jednym skandalu. W okolicach kościoła, w którym doszła do zamieszek, pojawiły się plakaty z wizerunkiem Matki Boskiej Częstochowskiej z aureolą w kolorach tęczy.(źródło)
Bardzo szybko pojawiły się głosy prawicowców, którzy bronili postawy Proboszcza i grozili min. ustawą o delegalizacji oragnizacji LGBT.

     Tak bardzo kościół broni obrazów, posążków, przedmiotów, przed którymi Jezus ostrzegał, a nie stanie w obronie gdy mówi się o nienawiści do osób homoseksualnych. Często taka nienawiść kończy się użyciem agresji.

     Jestem przeciwny skrajnym działaniom. Aczkolwiek z drugiej strony wizerunek Matki Boskiej z tęczową aureolą nie wygląda przecież źle. Chociaż niektórzy zarzucają działaczom profanację świętego obrazu.
     W Bibli można przeczytać, że  wszyscy jesteśmy stworzeni na obraz i podobieństwo Boga. Dlaczego Kościół próbuję wykluczyć osoby homoseksualne ze swojej wspólnoty?
Dlaczego politycy, próbują wmówić, że LGBT jest zagrożeniem dla ich rodzin?

Gdzie w tym kościele, w tej wspólnocie jest miejsce na KOCHAJ BLIŹNIEGO SWEGO JAK SIEBIE SAMEGO ?



36 komentarzy:

  1. Te działania kościoła przypominają mi prostą reakcję ludzi, którzy są homo lub biseksualni i tak więcej jak 50% tego homo mają w sobie.
    Jak ich dotyka drugi facet, to prawie panikują, by czasem nie wyszło że są tacy. Jak dotyka się heteryka, to on to zniesie, bo przecież nie jest taki, to nawet przy alko jakoś to trawi. Taki ukrywający się jest cały czas spięty, by nawet najmniejszy dotyk nie zdradził jego wlk. tajemnicy.
    Kościół w tym względzie zachowuje się podobnie. Coś w tym chyba jednak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś o tym wspomniałem na blogu przywołując jakieś badania.
      Wielu z homofobów jest homoseksualna.
      reagują w sposób agresywny gdyż jak wspomniałeś boją się żyć w zgodzie ze sowją naturą. Kwestia wychowania, środowiska itd.

      Usuń
  2. Jakiś czas temu, byłam z kobietą,która zwierzyła mi się z erotycznego marzenia. Chciała kochać się na ołtarzu w kościele. Poprosiłam ją wtedy, by wiedząc, że Bóg jest moim dobrym znajomym , nie robiła mi przykrości i nie spełniała swojego marzenia. Bogu, nie ubędzie ale mi będzie przykro. Podobnie chce napisać panu odnośnie zabawy z obrazem Matki Boskiej. Jej nie ubędzie ale mi robi pan przykrość dołączając do tych którzy bawią się Jej wizerunkiem.
    To ,że ktoś w kościele nie umie się zachować, nie jest uczciwy, prawy itp, nie znaczy ,że można mi sprawiać przykrość. Co ja panu, czy propagatorom prześmiewczego wizerunku zawiniłam by robić mi taką przykrość ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego mnie nikt nigdy z Kościoła nie wykluczył, nigdy nie napiętnował, nigdy nie skrzywdził ?... Może dlatego ,że ja w nim nigdy nikogo skrzywdzić nie próbowałam ? Nie próbowałam narzucić swoje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam,
      z jednej strony rozumiem a z drugiej nie.
      Czy kościół nie poszedł za daleko umieszczjąc pod napisem "ZCHOWAJ NAS OD OGNIA NIE WIARY -LGBT ..."?
      Czy zdaje sobie Pani sparwę jak barzdo to może być krzywdzące dla młodej osoby, któa właśnie dokryłą że jest homo i walczy z samo akceptacją ?
      To nie była obraza czyiś uczuć ?
      A sześć kolorów przy głwowie wizerunku (wymyślonego na potrzeby kościoła) już tak ?
      Dlaczego kościół nie podpisuje się pod tym co mówi Papież, tylko szyakuje Bogu winnych ludzi?
      Bóg jest ojcem wszystkich ludzi, to niech Matka Boska będzie matką wszystkich ludzi

      Usuń
    2. Wspomnę jeszcze... kościół Panią wyklucza i napiętuje ! Jest Pani Lesbijką. Jak wspomniałem powyżej i w tekście jest jasna powiedziane, że nie ma tam miejsca dla ludzi, którzy żyją w akceptacji ze sobą(ze swoją naturą)

      Usuń
  4. Widzi pan, trochę się różnimy ale to dobrze bo możemy rozmawiać. Kościół to ja i dwie osoby zebrane w Jego imię...to dla mnie jest kościół. Nie mam pretensji ,że z czasem pojawiły się obrazy, ludzie, stanowiska. Lepsi, gorsi .Czy ja mam Mieć żal do księdza , który dał mi powód bym przestała chodzić do kościoła ?. To moja decyzja, moje układanie się z Bogiem i moje ryzyko . Ryzykuję wieczność całą ale zawsze mam na myśli ,że nie da się mnie nie kochać, skoro ja próbuję być grzeczna, dlaczego mój Tato by miał nie wziąć tego pod uwagę. Poszłam swoją drogą ale czy to znaczy ,że mnie ktoś wykluczył ?. Ludzie mają prawa, zasady, obrazy, kierunkowskazy. Im bardziej się boją tym więcej mają praw i zasad i nakazów i przykazów.
    Najpierw pana tekst , obrażając pana, odebrałam jako zmasowaną akcję przeciwko kościołowi, przeciwko katolikom itd…ale, możemy wikłać się w złość, pretensje a możemy inaczej… widzi pan… .gdybym ja, gdyby pan, z potrzeby serca, namalowała Matkę Boską… jak umiem , jak czuję jak potrzebuję i poszła do ludzi na mszy i zapytała czy mogę…. bo tak czułam tak chciałam …czy mogę …sytuacja jest wydaje mi się oczywista. Nie zabronią, nie będą przeszkadzali a nawet jeśli, znajdzie się dość by pomóc a w sytuacji przez pana opisywanej nie było nic dobrego. Nic pięknego ,nic wzniosłego… było żądanie czegoś czego nawet nie pojmuję.
    Oczekuje pan by ludzie byli jak papież… pamięta pan naszego papieża ? Umie pan być tak święty… tak obolały, tak bezsilny i tak przegrany a tak wygrywać. Ja nie umiem. Nie jestem jak święta, jak papież… Klnę wściekam się, żądam… ale potem jest cisza.
    Ja tez jestem przeciwko LGBT. To dla mnie jakiś bojówki ludzie których nie znam i nie chcę mieć z nimi nic do czynienia. Pisałam o tym u siebie.
    Tak sobie myślę. Może nie mam racji. Dlaczego mam iść do kościoła jako lesbijka… po co …w jakim celu. Ja idę do kościoła chociaż nie tylko, spotkać się z Tatą. Nie musze drzeć się z kim śpię bo On wie… i idę w ciszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nikt mnie nigdy nie napiętnował i nikt nigdy tego nie zrobi jeśli ja sama wobec siebie tego nie zrobię. Grzech jest grzechem...nie mamy prawa z grzechu robić oręża. Możemy być pewni ,że Bóg nam wiele wybaczy ale nie wolno nam żyć jak gdyby to było oczywiste.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Facebooku krąży pewien filmik. Jest to jakiś wywiad nagrany w czasie trwania parady LGBT. Wypowiada się tam młody ksiądz, który z mocnym przekonaniem i pewnością siebie mówi tak (nieco parafrazuję): "Kościół katolicki chciałby wrócić do wspaniałych czasów średniowiecza, kiedy to ludzi palono na stosach i właśnie takich zboczonych pedałów teraz także należałoby znów palić". I księżulo pięknie się uśmiecha do kamery.
    Przypomnę kilka faktów z historii: inkwizycja zaczęła od palenia książek, skończyła na paleniu ludzi na stosach, tak samo było z nazistami - najpierw palili książki, potem rozpętał się Holokaust. Całkiem niedawno wszyscy byliśmy świadkami tego, jak jeden z księży palił książki i namawiał do tego innych. Już wyjaśniam do czego zmierzam. Gdyby zaistniał taki przypadek, choć w to wątpię, że zaczęto by palić "pedałów" na stosach, to jestem pewien tego, że Pani, która ukrywa się pod nickiem Kloszard byłaby pierwszą chętną osobą, która podłożyłaby płonącą zapałkę pod pierwszy stos.
    Dlaczego tak sądzę? Z tego, co przeczytałem powyżej, wiem, że jest Pani jedną z nas. Pomimo tego że należy Pani do grupy LGBT, to zarazem jest Pani jej przeciwna.
    Oskar ma rację - pomimo tego że stała się Pani świętojebliwą oddaną kościołowi fanatyczką, to instytucja kościoła katolickiego nigdy tego nie zaakceptuje i tak jak innych, bez zawahania, pośle Panią na stos!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziaem ten filmik. Z tego co wiem ksiądz poniósł konsekwencje.
      Aczkolwiek jak podałeś , palenie ksiązek, przedmiotów i same wypowiedzi, które odbiegają od ideii KOCHAJ BLIŹNIEGO są nadal praktykowane.

      Usuń
  7. Dziękuję za pana opinię o mnie. Natrudził się pan by ją napisać dlatego dziękuję. Trochę mnie pan zwymyślał, trochę obraził i by bolało , bardzo by bolało bo pan "swój" jednak nie umie pan mnie uderzyć. Tymczasem tylko rozbawił bezradnością argumentów, które jak i drzewiej, nie przystają do tego co napisałam. Pozdrawiam serdecznie i życzę pięknego dnia i ciekawych spotkań.
    PS.Palenie nas na stosach nie ma sensu bo ewolucja nas wykasuje. Matka natura, po prostu a jak nie to religie , które najpierw wysadzają w powietrze a potem zadają pytania. Moja w tym jest daleko daleko w tyle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedyś też odcinałem sie od tego co robili księża i móiłem, że do kościoła chodzę do Boga a nie do nich... ale... z czasem sparwa mnie przerosła.
      Wierzę w Boga ale nie chcę go podpisywać pod religię.
      Uświadomiłem sobie, że jeśli będę chodził do kościoła, na msze, to tak jakbym podpisywał się pod tym co kościoł robi i głosi.
      A co kościół robi i głosi, kolega już napisał.
      Historia, nie kłamie.
      Z drugiej strony, rzekomo Biblia jest drogowskazem, dlaczego wiec watykan ukrwa jej pozostałą zawartość a wybrał tylko te fragmenty ?
      Przed faktami uciec nie można.
      Dlatego by nie być kojarzony z tym co reprezentuje kościół, mam wiarę w sobie nie na zewnatrz.

      Usuń
    2. Bardzo męczy mnie Pani brak obiektywizmu i religijne zaślepienie. Wszystko Pani widzi i ocenia przez jeden pryzmat.
      Powołuje się Pani na ewolucję. Czy czytała Pani Darwina? Być może coś tam Pani o nim słyszała, ale za to nie wątpię w Pani doskonałą znajomość Biblii, ba! toż to byłby wstyd dla tak gorliwej w wierze osoby, jak Pani, nie znać Biblii!
      Otóż, każdy powinien wiedzieć, że Biblia i "O powstawaniu gatunków" wzajemnie się wykluczają. To wiedza oczywista, ale chciałbym zwrócić uwagę na jeden fakt - oba dzieła mówią o stworzeniu RÓŻNORODNYCH gatunków istot świata roślinnego i zwierzęcego. Skoro sam biblijny Bóg, jak i sama przyroda stworzyli NAS, to mieli w tym jakiś cel. Nie widzę sensu eliminowania pewnych osobników z całej społeczności, skoro nie są zagrożeniem dla reszty. Jaki byłby tego sens - najpierw stworzyć, potem zlikwidować??
      I proszę nie powoływać się tutaj na żaden system religijny, bo religie zostały stworzone przez człowieka, nie zaś przez naturę czy samego Boga.
      Kompletne bzdury Pani wypisuje!

      Usuń
  8. Niedawno widziałam filmik jak gwałcony jest chłopiec przez dwóch panów , którzy wcześniej uprawiali seks ze sobą. Chłopiec został zgwałcony, potem zmasakrowany. To ma być argument dla mnie czy dla pana ? a może jak to w statystyce się stosuje, wartości skrajne należy odrzucić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba rok temu w wiadomościahc podawali jak Facet zgwałcił swoją trzy miesięczną córeczkę, które oczywiście po tych obrażeniach zmarła.
      Mój znajomy był molestowany seksualnie przez swoją ciocię.
      Nie mamy stotystyk i nie pwoielałbym stereotypu, że gej = pedofi.

      Usuń
  9. Niedawno w jednym z moich komentarzy, pisałam o rowerze i pedałach. Natychmiast zostałam przywołana do porządku i przyznam ,że długo , kompletnie nie wiedziałam o co chodzi. Teraz już wiem. Miałam do czynienia z "poprawnością polityczną" jak ja to nazywam-faszyzmem.
    Nie powieliłam żadnego stereotypu i nawet mi do głowy nie przyszło by opisany filmik miał w poddtekście jakąś sugestię o gejach...teraz pan mi uświadomił że to było ...widzi pan...ja przytoczylam ten film o zwyrodnialcach, o ludziach zwyrodnialcach , którzy zawsze są ale to margines...pan przywołał ,właśnie, poprawność polityczną...-jak to odbierze ktoś obcy?...Winny się tłumaczy ?... My wiemy jak jest ale ktoś kto nie ma pojęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz się gibie w Pani opini.
      Czuje się Pani obrazona że Matka Boża ma aureole z klorów tęczy i mówi Pani o szacunku do uczuć a z drugiej strony gdy Pani coś skomentowała i ktos zarzucił Pani obraze jego uczuć nazywa Pani to faszyzmem ?
      Na łamach TYGODNIKA POWSZECHNEGO, wypowiedział się teolog Piotr Sikora- Przemalowanie aureoli w kolory tęczy -nawetpojmowane jako znak ruchu Lgbt nie jest profanacją tego symbolu.
      Teolog czy ktoś, kto powinnien być bliski temu w co Pani wierzu

      Usuń
  10. Bardzo mnie pan zaszokował. Nie mogę przestać o tym myśleć…ja w obrazku zwyrodnialców widziałam cos czego nie mogę pojąć-kochających się ludzi, którzy za chwilę byli bestiami w stosunku do kogoś innego. Uprawiających seks a więc będących z sobą w jakiejś zażyłości, bliskości. Pan zobaczył tam gejów… to niesamowite…jak możemy widzieć kompletnie inne rzeczy na jednym obrazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zależy od kontekstu.
      Nie znam tego filmu, ale czy film ten wskazywał, uprzedzał, informował odbiorców o tym, że są tam geje czy też faceci hetero?
      Jeśli nie informował, to odbiór był niejednoznaczny - Pani widziała zwyrodnialców, inny człowiek zobaczył zupełnie coś innego. Przecież to jest logiczne.

      Usuń
    2. Od kontekstu i od odbiorcy. Moim zdaniem to normalne, że różne osoby mogą w tym samym obrazie zobaczyć coś zupełnie innego.
      Z tego, co ja zrozumiałam, na filmie było pokazane, że panowie uprawiali seks. Jeśli tak, to odbiorca ma podstawy, żeby uznać ich za gejów. Ale już to, czy zwróci uwagę przede wszystkim na ich orientację, na brutalne działanie, czy na jeszcze coś innego, zależy od niego i w przypadku różnych odbiorców może być bardzo odmienne.

      Usuń
  11. A ja odniosę się do pytania Oskara dot. zagrożenia, jakie wg niektórych LGBT stanowi dla rodzin. Nigdy nie rozumiałam tego "argumentu" i chyba go nie zrozumiem, a często widzę go w dyskusjach w telewizji lub w necie nt. legalizacji związków homoseksualnych. Nie rozumiem, w jaki sposób fakt, że ktoś z Was zawarłby związek małżeński, miałby nie tylko w jakikolwiek sposób wpłynąć, ale jeszcze ZAGROZIĆ mojemu heteroseksualnemu małżeństwu. Totalna głupota! Ktoś wie, jakie konkretnie zagrożenie dla rodzin mają stanowić osoby LGBT? Jest to w ogóle konkretniej uzasadniane przez zwolenników tej teorii?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agol, wybacz, że wtrąciłem Ci się z odpowiedzią poniżej, ale po prostu się zagotowałem...

      Usuń
  12. Pani Agol.
    Ja jestem przeciwko .Przeciwko wywracaniu zasad do góry nogami.Niszczeniu zasad. Jestem też przeciwko, takie odniosłam wrażenie, nazywaniem mnie LGBT. Nie mam i nie chcę mieć z tym nic wspólnego. Jestem Człowiekiem, kobietą ....
    Nie wolno z grzechu robić oręża. i możecie mnie panowie poćwiartować. Takie jest moje zdanie.
    Wczoraj ludzie z KOD w Polsce, wzięli sobie przerobiony wizerunek Marki Boskiej i nieśli jak sztandar...a ja miałam łzy w oczach....co ja im zrobiłam by mną tak pomiatać i tak bezcześcić mój symbol. Ktoś obroni moje prawa czy tylko prawem naczelnym zostanie anarchia ?
    Bycie les , nie zabrania byciu kobietą. Bycie gejem nie przeszkadza w byciu facetem. Może więc ktoś mnie obroni ?....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się tylko z ostatnim akapitem - sam nienawidzę tego, jak ktoś ocenia mnie wyłącznie poprzez pryzmat bycia gej.

      Miała Pani łzy w oczach?? Ja też je miałem, gdy w ubiegłym roku, w setną rocznicę odzyskania niepodległości polski rząd oraz prezydent zezwolili na marsz neonazistów ulicami stolicy! Flagi ze swastykami i symbole neonazistowskie na ulicach wolnego państwa?? Ostatnio na Jasnej Górze odbywała się msza z neonazistami w roli głównej i właśnie ci, w tak świętym miejscu dla Pani, naprzeciwko obrazu Matki Boskiej Częstochowskiej, który jest dla Pani symbolem, gestami pozdrawiali Hitlera!
      Proszę mi odpowiedzieć całkiem szczerze - czy to nie obraziło Pani uczuć religijnych?? Czy to nie zbeszcześciło Pani uczuć wobec symbolu wiary?? Czy to nie sprofanowało tego świętego miejsca?? Też miałem łzy w oczach!
      A co z biciem i paleniem kukły symbolicznego Żyda? Widziałem u Pani na blogu tytuł posta: "Jestem Żydówką. Jestem bezpieczna". Czy to, że KK, w który tak bardzo Pani jest zapatrzona, aprobuje i rozpowszechnia zachowania rasistowskie nie rani Pani??
      Jest Pani oburzona wizerunkiem Matki Boskiej w tęczowej aureoli, ale to, że flagi ze swastykami powiewały na Jasnej Górze już Pani nie rusza... Takiej obłudy i hipokryzji jeszcze nigdy w swoim życiu nie widziałem. Przecież to się w głowie nie mieści! Wstyd! Hańba! Na pohybel!

      Usuń

  13. Byłam na marszu niepodległości o którym pan po prostu kłamie. Polemika nie ma sensu bo jeśli nie odróżnia pan swastyki od godła legalnie działającego stowarzyszenia, mam na myśli narodowców, świadczy o doskonałej propagandzie jakiej pan ulega bo nie wierzę, by widząc jak jest na prawdę, przeczył pan faktom.Swastyki i marsze faszystowskie, nieprzerwanie idą po niemczech gdzie moja rodzina nie odważy się wyjść na ulicę ze znakami , kim jesteśmy. Wspomniał pan o kukle Judasza...z spokojem w tłum tych ludzi mogą wejść żydzi w jarmułkach i włos by im z głowy nie spadł .To ,że przestraszony polski rząd kaja się mimo ,że na świecie w wielu miejscach podobnie rzeczy się dzieją, jest dla mnie czymś niezrozumiałym. Kłamstwa jakie pan powiela dotyczące Jasnej Góry, przemilczę.
    Muszę przyznać ,że w głowie się nie mieści skala pana niewiedzy i podatności na propagandę ale nie dziwię się. Trzeba wysiłku by wiedzieć jak jest a pan , trudu sobie nie zadał.
    Wracając do kukły Judasza a to mimo podobieństw nie jest to samo, przyznam ,że jest w tym bardzo wiele dziecinnej naiwności .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawia mnie tylko jedno - KTO PANIĄ TAK SKRZYWDZIŁ??

      Usuń
  14. Proszę się nie starać mnie obrazić. I tak pana lubię bo jest pan o niebo lepszy , wściekły niźli adwersarze potulni, przychylni. Żyje pan w swojej bańce informacyjnej i ja nie mam zamiaru owej rozbijać. Proszę zostać , jak pan jest. Prawda, nie zmieni się w zależności od tego jakie pan ma poglądy czy jakie ja mam.Odnośnie pytania...uwielbiam moje ukrzywdzenie i nie troskam się o jeden liść bo wiem, że wszystkie upadną... Gdyby pan był kobietą, może bym się w panu nawet zadurzyła...bo wiele by można z panem zbudować.
    Dziękuję pięknie za polemikę i wysiłek w nią włożony.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jako chłopiec z zapałkami doskonale pan wie jak się pali żydów w krematoriach...prawda? Miło by było mnie spalić ? prawda ? Dlatego ,że żydówka czy dlatego że wolna, czy dlatego ,że mająca swoje zdanie ? Może tez dlatego ,że też homo?... Żyje pan w kraju w którym do dziś funkcjonuje firma , która dostarczała cyklon do komór gazowych, może nawet pan w niej pracuje...jakie by to było proste. Wtedy pana prawda byłaby jedyna właściwą...chłopcze z zapałkami...prawda ?.

    OdpowiedzUsuń
  16. Otworzyłam mapę.Znalazłam ulicę Króla Davida i gdyby potem skręcić w lewo i jeszcze raz w lewo i zapukać do drzwi...czy tu czy tam...a może Nowy York obok sklepu z afrykańskim jedzeniem, przyprawami, ozdobami, i zapachem jakiego nie da się nawet po latach zapomnieć.Wszędzie jestem u siebie ale tu bardziej, tu mocniej chociaż mi mówią czasem ,że nie wiem co widzę, nie wiem co słyszę....ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ....jak to było ...ten wiersz co go dawno temu ...widzę lecz nie widzę, czuję ,że słyszę lecz nie czuję tego co czuję... gosposia dzisiaj zrobiła kawę jaką robiła jej mama robotnikom w PGR -to takie farmy były kiedyś rolnicze. Siedziałyśmy na przeciw a ona nagle wypaliła:"Natka, czemu ty dzieci nie masz?-hm...no nie mam- taki ładny tyłek na zmarnowanie...ano na zmarnowanie...a może jednak nie ?...a może nie, Natka, może nie. Panowie dzięki ,że jesteście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla tych, którzy czują się obrażeni, aureolą z tęczy zapraszam do zapoznania się z pomnikiem Jezus ze Świebodzina. Zamiast korony cierniowej ma koronę antenową. Czy to nie obraża niczyich uczuć ?
    Tęcza tak a anteny nie ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakoś nie mam już ochoty wchodzić w te tematy. Co miałam powiedzieć powiedziałam. Przyszło mi dzisiaj zdanie odnośnie adopcji przez nas, homoseksualistki, ów, dzieci. Może warto byśmy stały się, stali godnymi, by nam zaproponowano adopcję a nie ją wymuszały nie spełniając , kryteriów. Ot taka myśl mnie naszła...dostać bo jestem godna zaufania... a nie dostać zaufania nie budząc.
    Przyznam się panu ,że smutno mi . Mój system poznawania kobiet, zaciął się jak gdyby chciał powiedzieć...:"Natalia, czas się może ustatkować, zostać z kimś na stałe"... Szlag by tafił a jeśli to prawda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież Pani głębokie oddanie się wierze i KK na to nie pozwalają! Wg Pani to ciężki grzech, niewybaczalny! Wybór kobiety na partnerkę?? KK od razu pośle Panią do piekła!

      Usuń
  19. Tylko ja sama mogę posłać siebie do piekła. To takie oczywista prawda i aż mnie pan rozbawił ,że nie ma o tym pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dostrzegam inne rzeczy i pomnik o którym pan wspomniał też dostrzegam tyle ,że nie o dostrzeganie panu chodzi, tak sądzę. Pan chodzi o przyzwolenie ale przyzwolenia nie będzie. Sytuacje nie są identyczne i nie są porównywalne. Mam skojarzenie ,że Jezus, pomnik, jest jak zamykanie kościołów...to mój kościół to moje miejsce a jest zamknięte, bo ukradną, bo zniszczą bo zbeszczeszczą...bo mi się nie chce dopilnować, bo nie umiem zaufać... Głupota, lenistwo, pazerność....już pisałam. W sytuacji Matki Boskiej , oplutej bo nie da się dostrzec innego motywu, idealnie pasją słowa niedawno wypowiedziane pana Ziemkiewicza do pani Dulkiewicz...po marszu równości..."idiotko, nie rozumiesz..." Doskonale rozumie, jak i pan doskonale rozumie ale rzecz w tym by rozwalić wszystko i na tym budować po swojemu tylko co zbudować...Tęczowe marsze niczego nie oferują poza hipokryzją i pogardą dla wszystkiego co powstało wcześniej. Tak skojarzyłam sobie te marsze z bandami wyrostków, które czasem chodzą ulicami. Bandy lepiej nie zaczepiać bo zrobią krzywdę ale jeśli wyciągnąć jeden element...będzie płakał i prosił o litość...na tej litości nie da się daleko ujechać bo pies w końcu odgryzie ogon a ogon bez psa, nie istnieje.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...