Translate

Poznajmy się :)

czwartek, 23 maja 2019

Do końca, do bólu, do łez

Walcz o siebie

oskar gej w miescie, cytyty
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania





"Walcz o wszystko. Zaryzykuj. Nie poddawaj się. A to może właśnie dzisiaj jest Twój dzień."*
"Walcz do końca. O wszystko"*
"Walcz o to co kochasz, bo potem może być już za późno"*



Walcz, walcz, walcz.
walcz, walcz, walcz...
Nie poddawaj się!
Upadłeś? Powstań!
Nawet gdy ktoś na Ciebie splunie. Podnieś wzrok ku górze.
Bądź dzielny.
Tam u góry jest słońce. Spójrz tylko. Tam jest to światło nadzieii
Podnieś się nawet gdy ktoś Twoją twarz w piach wgniata.
Wstań. Walcz kurwa!

Wiecie co ?
A mi się już nie chce.
Wstawałem. Walczyłem. Mówiłem. Prosiłem.
Poddaje się. Wycofuje się.
Wiecie co ?
Teraz widzę światło.


Z dedykacją dla mnie (o mnie) dla Was ( o was) dla niej ( o niej)





*Źródło internet.

6 komentarzy:

  1. Walka jest przereklamowana.Walka dla kogoś...tego odpuścić nie można ale dla siebie...a niby o co walczyć jeśli to co się ma bez walki , żyć pozwala.
    Wracając do anten...z tego co słyszałam miano je zdjąć ale jeśli są...to są widzialnym znakiem pazerności, głupoty i cholera wie czego jeszcze...Dla ,mnie to pomnik megalomanii...a ni miłości do Boga więc...jest bo ktoś go postawił. Czy mnie obraża...z pewnością nie tak jak robienie sobie jak z Mojej Dobrej Znajomej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla samego siebie, też trzeba wlaczyć czy też właśnie poddać się w pewnej walce by odzywskać wolność.

      Nazywa Pani Matke Bożą dobrą znajomą ?
      OK tęczowa aureola obraża Pani uczucia, anteny na głwowie Jezusa nie.... wow!

      Usuń
    2. Będę wdzięczna jeśli nie będzie pan manipulował moimi myślami. Nie raz zdarzyło się ,że pana słowa, pana poglądy mogłam skwitować;"wow"...ale to pana poglądy i kpić z nich nie wypada. Pan kpi ze mnie. Dlaczego ? Chce pan bym pokazała pazury ?. Mam jednego faceta na sumieniu-zgnił na śmietniku dzięki mnie, w pewnym sensie więc jednak potrafię być niegrzeczna.

      Usuń
  2. "Tęcza u Matki Bożej miała być symbolem szacunku przez katolików do osób homo"- poważnie ? Czy może pan przeczytać sobie to zdanie ?-czy jakiś katolik zadrwił by z Matki Boskiej-nie znam takiego i nigdy o takim nie słyszałam. Gdyby to był szczery malunek. Byłby jeden, traktowany z należnym szacunkiem a tu nic takiego nie miało miejsca. Za robienie sobie jaj z Mahometa-pani by już leżała z głową osobną i osobną resztą-wobec katolików można ?.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Oskar zycie jest zeby zyc a nie walczyc . Jak jest się młody to kazdom chwile się zyje obojentnie jaka jest i to co Schicksal przyniesie nie mozna zmnieni z jednom walkom. Jedynie som Kochani Ludzie i Przyjaciele wazni kturych się ma oraz ktury zawsze dla was som . Pozdrawiam serdecznie Stani

    OdpowiedzUsuń
  4. Sorry za tyle blęduw ortograficznch 🤗😁😎

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...