Translate

Poznajmy się :)

środa, 24 grudnia 2014

Dobrego dnia

Na przekór światu

nowy czas
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania.
                             





      W biegu ostatnich dni, pracy oraz innych zajęć zapomniałem o tym co sprawia mi przyjemność- o pisaniu.
      Minęło troszkę czasu od ostatniego wpisu, ale oprócz czasu zabrakło mi natchnienia.
Życie codzienne i obowiązki nie pozwalały mi oderwać myśli i wpłynąć w świat dalszych horyzontów.
      Mam nadzieję, że w przyszłym roku znajdę trochę więcej czasu tylko dla siebie. Ja i mój świat.

Już zbieram tytuły książek które chce przeczytać:
-J.Harris- Brzoskwinie księdza proboszcza
-P.Coelho- Weronika postanawia umrzeć

Książkę o Weronice czytałem. Film również oglądałem.
Bohaterka ksiązki pozornie chce umrzeć a ja bym chciał zacząć żyć. Myślę, że takie skrzyżowanie może wpłynąć pozytywnie.

(Kilka dni później)
24.12- Wigilia

     Kilkanaście minut temu wróciłem do domu z pracy. Jest godzina 2.38. Big śpi, ja przy półmrocznym oświetleniu siedzę i stukam w klawiaturę przy dźwiękach tykającego zegara...

     Powinienem iść spać, aczkolwiek chciałem jeszcze wam wszystkim złożyć życzenia- wiem sprawa oczywista ale nie potrafił bym tego nie zrobić taki już jestem.

      Życzę wszystkim przede wszystkim zdrowia, dzięki niemu będziecie mogli uśmiechać się, kochać i spędzać miło z bliskimi czas.
Tego pięknego czasu też wam życzę jak najwięcej, czy w samotności, czy w towarzystwie, aby był owocny.
Dzięki zdrowiu będziecie mieć siły na realizację marzeń więc życzę wam głowy wypełnionej takimi marzeniami i aby ludzi których spotkacie na swej drodzy mogli wam pomóc dojść do celu.

       Chciał bym życzyć też coś sobie:
Abym umiał odpowiednio wykorzystać czas mi dany. Wykorzystać swoje dary. Zrealizować pragnienia. Nauczyć się szczerze kochać. Dbać o bliskich. Pozostać sobą nawet na przekór całemu światu
Być sobą, po prostu żyć i być sobą ....

Dobrego dnia
Oskar.

8 komentarzy:

  1. Również Ci życzę Wesołych, zdrowych i ciepłych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzajemnie wszystko co napisales i zycze jeszcze dodatkowo wiecej wpisow do czytania tak bym tez cos z tego mial heheh pozdrawiam goraco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więcej postów również zycze sobie :)
      Wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  3. Przede wszystkim życzę Ci spełnienia tego co sam sobie życzysz. Wyjątkowego i wytrzymałego stanu zdrowia, miłości i radości. Po prostu WESOŁYCH ŚWIĄT, ale nie tylko udanego kolejnego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wejdź na datezone, potrzebuje cię xd

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...