Translate

Poznajmy się :)

wtorek, 18 lipca 2017

Ale kto ?

Tak bardzo bym chciał...

Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania



O właśnie! Tak bardzo bym chciał, po prostu móc.
Tak zwyczajnie móc pozwolić sobie,
tak zwyczajnie pójść w dół.

Tak zwyczajnie roztopić się jak marcowy śnieg.
Tak bardzo bym chciał zwyczajnie móc.
Tak zwyczajnie móc, to czy tamto.
Tak zapaść się, może w muł ?

Tak zwyczajnie móc czuć, że jesteś tu.
Tak zwyczajnie, tak normalnie i po ludzku
rozpadać się.
Ale wiedząc, wiedząc, że jesteś tu.

Tak zwyczajnie móc rozpłakać się.
Tak zwyczajnie, bo mam czasem po co.
Tak bardzo bym chciał, o własnie,
tak bardzo bym chciał, abyś mnie pozbierał.

Tak bardzo bym chciał, a nie mogę.
Nie mogę, nie umiem.
No kurwa nie mogę.
A tak bardzo bym chciał.


4 komentarze:

  1. Wiersz piękny... czułem wszystko, każde zdanie oddaje Twoje uczucia!
    Dodam od siebie też wierszem, napisałem go dawno ale często jest aktualny

    Czas na miłość


    Tak blisko a tak daleko
    łączą nas jedynie urwane spojrzenia
    kilka wieczorów i nocy jałowych
    jak ci pokazać me uzależnienie
    wyjawić myśli sny i marzenia
    nie dać się ponieść chwili ulotnej
    myślami otaczam całe twe ciało
    całuje usta i muskam policzek
    zatracam się cały bez opamiętania
    w ramionach głosie i pomrukiwaniach
    dzieli nas tylko wstydu ściana
    by dotrzeć do wnętrza naszego trwania
    czemu to tylko wyobrażenia
    złudne marzenia
    myśli
    sny nieraz
    jestem gotowy oddać się cały
    spójrz tylko na mnie
    uśmiechnę się cały

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękne i smutne zarazem
      Widzę ze masz podobnie jak ja. Czasem sytuacje , uczucia łatwiej wyrazić w taki sposób .

      Usuń
  2. Wspaniałe oby dwa wiersze trafjajom kaźde serce .Dzienkuje wam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejny smutny tekst. Piekne napisany alebardzo smutny.
    Ile to w człowieku emocji, ile uczuć, których sam nie rozumie z których sam nie może się pozbierać.
    Pozdrawiam Stefan!

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...