Translate

Poznajmy się :)

sobota, 2 maja 2015

Urlop

Kocham Cię, ale siebie kocham bardziej

urlop
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania.


     Ah... miałem przyjemny dzień. Piękna pogoda towarzyszyła mi cały czas, dobry nastrój mnie też nie opuszczał.
Teraz po całym zabieganym dniu siedząc w salonie, nic nie zrobi mi tak przyjemnie jak zapalone świeczki i bijące od nich ciepło, drink i sex, "Sex w wielkim mieście" . Tysięczny raz oglądam sezon szósty. Te bohaterki serialu rozbawiają mnie do łez.
Najlepszy tekst Samanty " Kocham Cię, ale siebie kocham bardziej".
Pomału zaczynam pakować walizki w następnym tygodniu razem z Bigem lecimy na tygodniowy urlop.
Przyznam, że potrzebuję urlop. Jestem totalnie zmęczony pracą i ostatnim  ciężkim czasem dla mnie. 
Leżenie na plaży powinno mi dobrze zrobić. Niestety nie dotarły do mnie książki, które specjalnie na urlop sobie zamówiłem.
A co do mojej książki nie sądziłem że to takie ciężkie. Mam koncepcję ale potrzebuję spokoju a tego ostatnio mi brak. Nie mogę się skupić, ale mamy wiosnę, dni są coraz dłuższe cieplejsze i przyjemniejsze, więc jest nadzieja :) 
Życzcie mi przyjemnego urlopu  :) 
Pozdrawiam :)

3 komentarze:

  1. Mmm urlopik, plaza, brzmi dobrze :) zycze udanego wypoczynku Wam :) tez bym chcial gdzies w cieple na tydzien...

    OdpowiedzUsuń
  2. udanego urlopu ;) tylko wróć do nas cały ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urlop? Super sprawa!!! Cieszę się odpoczniesz, nabierzesz energii na kolejny okres i zregenerujesz siły - wspaniale :) Udanego wypoczynku Wam życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...