Translate

Poznajmy się :)

poniedziałek, 24 lutego 2020

Fragmenty

Trzeba iść

oskar gej w mieście, gej blog, gejowskie opowiadania
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania


     Pewien etap mam już za sobą. Rozstanie z facetem, to jedno, a drugie to spakowanie swoich rzeczy i wyjście z mieszkania, w którym wiło się gniazdko na przyszłość.
Mieszkania szukałem prawie pięć miesięcy. Myślałem, żę będzie łatwo. Mam dwie prace, singel. Same atuty. Nie było łatwo. Kosztowało mnie to wiele stresu i godzin spędzonych nad szukaniem ogłoszeń, pisaniu e-maili i wizyty by oglądać mieszkanie, jeśli już ktoś się zgłosił. Muszę przyznać, że totalnie mnie to wyczerpało. Nie byłem wstanie skoncetrować się na niczym innim jak na przeglądaniu ogłoszeń. Rano, w południe, popołudniu, po pracy, w trakcie pracy.
Atmosfera w domu nie była sprzyjająca. Oboje z Bigem staraliśmy się nie wchodzić sobie w drogę. Nie zawsze się udawało. Nie łatwo, mieszkać z kimś pod jendym dachem, gdy nie jest się w stanie spojrzeć mu w czy.
Pod koniec stycznia w drodze do pracy znalałem ogłoszenie. Mieszkanie idelane dla mnie. Sypialnia, solon i kuchnia. Blisko centrum.
Po kilku wymianch e-maili, dokumentów, oraz wizyty w mieszkaniu udało się. Zadzownił właściciel. Chce wynając mi to mieszkanie. Ucieszyłem się, ale też i przeraziłem. To zupełnie nowy etap w moim życiu. Chyba nie byłem tak naprawdę na to przygotowany. Przygotowane miałem tylko kartony z moimi rzeczami. Kubki, ubrania, dekoracje książki.

     Książka Charlesa Bukowskego „Szmira” rozczarowała mnie. Po tym jak przypadkiem znalazłem wiersz tego autora „Nikt tylko ty” (link do wiersza), który bardzo mi się spodobał, postanowiłem zakupić dwie książki: „Szmira” i „Jeder zahlt drauf”.
Nie twierdzę, że książka była zła, spodziewałem się tylko czegoś innego. To była zabawna komedia o zabarwieniu fantastyki. Ja spodziewałem się czegoś co by poruszyło moją duszę, jak wyżej wspomniany wiersz. Zabawne teksty, które mnie rozbawiały, jednak nie spowodowały bym sięgnął po trzecią powieść. Postanowiłem wrócić do korzeni. Ignacy Karpowicz „Ości”. To druga powieść tego autora, która wylądowała na mojej półce z innymi książkami. Teraz muszę zadbać o odrobinę wolnego czasu.

     Czas zacząć umawiać się na randki, wspomniał mi mój przyjaciel. Nie jestem w nastroju. Po ostatnich spotkaniach postanowiłem skupić się na urządzaniu mieszkania, oraz wprowadzaniu zmian w moim życiu. Nie mam czasu nawet by odpocząć. Nie chcę siedzieć w fotelu, chociaż z drugiej strony tęsknie za tym. Fotel, książką i kubek dobrej zielonej hebarty. Ale nie teraz. Chcę zmienić pracę, mam jeszcze inne plany do zrezliwania. Czas na kolejne zmiany.

     Zmiany tak czy inaczej nastąpiły. Sytuację przez które przeszedłem w ostatnim czasie pokazały mi kruchość naszego życia. Miałem wszystko. Mieliśmy wszystko, a dziś ?. Nadal chcę wierzyć, że można z kimś budować przyszłość na zawsze. Tylko ja i on. Tak jak to miało być z Bigem. Nasze życie potoczyło sie inaczej. Coś, co przez ostatnie lata budowaliśmy dziś już nie istnieje. Nawet to głupie wspólne mieszkanie. Plany co gdzie ustawić. Jaką komode wybrać. Gdzie powieśic obraz. Ten wysiłek i trud w urzadzaniu naszego mieszkania. Dziś już nie jest tym samym mieszkaniem. Jest bez duszy, Odarte przez  nas samych. Nie ma mnie w nim, brakuje moich rzeczy. Są strzępy, a trzeba iść dalej.

12 komentarzy:

  1. ...miłość się nie kończy , kończą się tylko stosunki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pewnym sensie przyznam Pani rację. Ale miłość z czasem przybiera inną twarz, moim zdaniem.

      Usuń
    2. tak, przybiera ...twarz cierpliwą, czekającą, wybaczającą,cudownie ciepłą, cudownie dojrzałą, trzymającą za rękę ...pomimo....

      Usuń
  2. coś wiem o tym😢, ale ostatnio ktoś dał mi nadzieję na lepszą przyszłość, może narescie zakończę tułaczkę po tym świecie....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się uczyć samodzielności. Chcę znaowu czuć się dobrze sam ze sobą.

      Usuń
    2. Panie Oskarze, czy warto uczyć się nieprzyjemności. Gdy się idzie, czasem but uwiera ale jakaż to niedogodność gdy idziemy świat na lepsze zmieniać.
      Przeczytałam, samotności a tu ...samodzielności...ech te blondynki. Ileż czasu ja samodzielnie sobie radzę i nie narzekam chociaż może czasem ,że nie ma komu przynieść kawy do łóżka...na ale w którym momencie by miała to zrobić gdy wstaję o różnych porach....logistyczna beznadzieja.

      Usuń
    3. Ja nie tweirdze, że potrzebuje litości i koniecznie kogoś u boku. Od 10 lat zyłem z kimś. Zawsze we dwoje, a tu nagle musze liczyć sma na siebie.To nowy świat dla mnie szczerzemówiąc, tylko tyle chciałem o tym powiedzieć.
      Lubię nowe wyzwania, lubie poszerzać swoje horyznonty. Mimo wszytsko jak dużo ludzi tak i ja miewam złe dni.

      Usuń
  3. na ten moment chyba będzie dobry utwór z Berserka :
    https://youtu.be/5CYAXx0-t1I
    współczuję Ci 😒😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Samodzielność nie zawsze jest tak fajna - powiem więcej jest przereklamowana . Pozdrawiam Jaga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczy samodzielności ale też w moim przypadku odsuwa od ludzi.

      Usuń
  5. Bardzo podoba mi się jak wpiszesz w ten sposób. To dośc oryginalnel słowo końcowe jest poczatkiem kolejnego akapitu.
    Czytam Twój blog od niedawna i rzadko spotyka się kogoś, kto wkłąda tyle pracy w tekst. Masz talent chopie.
    Co do treści. Pierwszy a szczególnie ostatni akapit mnie poruszył. Przykre to wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam.
      Cieszę się, że podoba Ci się mój Blog.
      Staram się pisać w różny sposób by czytelnik się nie nudził.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...