Translate

Poznajmy się :)

sobota, 16 stycznia 2016

Poranna kawa

Na swoim miejscu

Gej blog ,Oskar-gej w miescie
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania.


      
       Kawy nie pijam, to kakao, ale tytuł "Poranne kakao" wydał mi się co najmniej dziwny!


        Dostałem długo wyczekiwaną paczkę od mojej Mamy. Znalazły się w niej ciastka, które specjalnie dla mnie upiekła i książki na które czekałem z niecierpliwością.
"Poukładaj mi życie" -Ola Józefina Sokołowska, oraz "Alcesamina"- Niklas Payper.
Zacząłem czytać  od tej drugiej tak bardzo polecanej przez Brook.(Mam pytanie czy Twój blog to inspiracja książki, czy to Ty jesteś jej autorem?. Wnioski miałem już po  przeczytaniu pierwszej strony)

     "Alcesamina" to opowieść o dzisiejszych czasach, próbach znalezienia sobie miejsca. Dość dziwnie napisana, być może nie jestem przyzwyczajony do takiego sposobu, ale zachwyciła mnie już od pierwszych stron.
Książka przepełniona czarnym humorem, w zupełności oddaje klimat w którym się dobrze czuje.
Jadąc ostatnio metrem nie mogłem powstrzymać się od śmiechu, na tle ludzi raczej z marną miną,zmęczonych całym dniem pracy,czy szkoły  musiało to wyglądać zabawnie, natomiast w domu pozwalam sobie na głośny śmiech.
Czytam tą książkę, która składa się z historyjek opowiadanych przez kota  Gustawa, a słuchaczem jest młody o bujnej rudej fryzurze  "zjarany" ziołem Gej, i w sumie nie wiem do czego te opowiadania dążą jaki jest ich cel?.
Być może nie ma żadnego kota, a historie są opowiadane z perspektywy tego tego kolesia, na którego mówią Mrówka, który pod wpływem alkoholu i marihuany wymyślił sobie przyjaciela w postaci kota ?- nie wiem... książkę chłonę dalej... .


     Już za niecały miesiąc przez próg mojego mieszkanie przejdzie moja Mama z moją siostrą.
"(...) w końcu zapukasz do drzwi mojego mieszkania i zechcesz nas odwiedzić".(źródło)
To fragment z mojego postu, który napisałem 31 grudnia 2013 roku. Minęły dwa lata  a to o co zawsze się modliłem stanie się w rzeczywistości.

     Odkąd moja Mama wie o mnie i o Big-u, padły od razu rozmowy o jej przyjeździe.
Jestem szczęśliwy jak nigdy. Spędzimy ze sobą wspaniałe chwile w końcu ja jako ten prawdziwy Oskar, nie udający kogoś kim nie jest, nie ukrywający swojego życia.
To ogromne szczęście, gdy ma się rodzinę przy sobie. Brak mi słów!
Podczas rozmów przez Skype , Mama jeszcze tak nie wiele mówi o Big-u, nie wypytuje się o niego, aczkolwiek bardzo często używa słowa "wy" czyli my :) ja i Big.

Głęboki oddech i z uśmiechem na twarzy , miłego weekendu Wam życzę !




10 komentarzy:

  1. cieszę się, że Cię w końcu odwiedzi i daj znać jak było po jej pobycie :) Mam nadzieje, że przekona się, że jej syn nie robi nic złego będąc z drugim facetem. trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na ten moment!
      Wszystko będzie dobrze :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Z reguły to matki lepiej przyjmują informacje, że syn jest gejem, jak ojcowie. No i to naturalne, bo samiec, przeważnie chce mieć swojego następce, też samca który podtrzyma gałąź rodzinną itd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, cos w tym jest. Akurat mój tata nie żyje wiec ... Ale mam braci.

      Usuń
  3. Ogromnie się ciesze, że ta chwila nastąpi niedługo :) Świetna wiadomość i życzę Ci, a właściwie Wam równie świetnych chwil razem spędzonych, w miłej i rodzinnej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powiedziałem mojej Mamie że jestem gejem gdy oglądaliśmy serial Historia miłości w 1998 r , bo zakochałem się w aktorze Angelo Paes Leme , Mama przyjęła to bez entuzjazmu , ale z tolerancją , moja Mama już nie żyje , zmarła po ciężkiej chorobie , wychowała mnie sama , kocham Ją bardzo !!! Z Tatą mam kontakt , pomaga mi finansowo , nie mówiłem Mu o orientacji , może się domyśla a może nie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Michale,
      Bardzo mi przykro z powodu Twojej Mamy.
      Myślę, że jak każda Matka chce dla dzieci dobrze, z pozoru może wydawać się, że homoseksualizm nie jest najlepszym rozwiązaniem, bo co ludzie powiedzą, a nie będzie dzieci itd.
      Życzę Ci wszystkiego dobrego!, dziękuję za twój wpis, który pokazuje, że warto być blisko rodziny, być sobą, pozwolić im siebie pokochać jakimi jesteśmy bo nigdy nie wiemy czy czekając na właściwy moment zdążymy.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. masz rację, to ogromne szczęście, gdy ma się rodzinę obok siebie, nie ma nic WAŻNIEJSZEGO

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...