Translate

Poznajmy się :)

niedziela, 10 stycznia 2016

Imigranci

Pomagać należy każdemu


     
gej w Niemczech, imigranci, Syria terroryści

źródło

   Ataki terrorystyczne to jedno, przejawy przemocy to drugie. W każde z tych sytuacji są zaangażowani  Muzułmanie.
    Nie jestem rasistą. Zostałem wychowany w pokojowych warunkach, z okazaniem miłości i szacunku dla bliźniego, bez względu na jego pochodzenie, religię , kulturę. 
Takiego jestem też zdania do dziś.
    Twój wygląd, religia, różnią nas  ale powinno nas łączyć jedno-szacunek!
Mieszkam od dwóch i pół roku  w Niemczech, więc też jestem imigrantem.
Gdy tu przyjechałem po dwóch miesiącach rozpocząłem kurs językowe  a w trzecim miesiącu pobytu znalazłem już pracę.(podczas tych miesięcy przed podjęciem nauki i pracy utrzymywał mnie mój chłopak- Big)
Uczyłem się i pracowałem jednocześnie.
Na kursie językowym, było około dwudziestu pięciu osób, jak później się okazało tylko dwie (w tym ja) pracowały, reszta była na utrzymaniu Państwa-socjal.
Nasza nauczycielka na zajęciach z kultury i historii Niemiec zadała pytanie odnośnie tego co nam się w Niemczech podoba a co nie.
Dużo osób chwaliło oczywiście system socjalny, ale krytykowali poza tym praktycznie wszystko.
Nadeszła kolej na mnie.
"Jestem Polakiem i jesteśmy w Unii Europejskiej, mam prawo tu mieszkać, i z tego prawa skorzystałem, ale uważam, że jak każdy obcokrajowiec, powinienem w miarę szybkim tempie opanować język na poziomie podstawowym,  i powinienem znaleźć pracę.
Jestem katolikiem, ale swoją religię, kulturę "trzymam w domu".Jako obcokrajowiec, muszę pamiętać, że chociaż mogę tu mieszkać, nie jest to mój kraj. Musimy szanować kulturę Niemiecką i stosować się do ich prawa, i czasami powiedzieć dziękuję, że możemy tu żyć".
     Pisze o tym, ponieważ martwi mnie a w sumie bardziej przeraża to co dzieje się w Niemczech.
31 grudnia 2014 w mieście Kolonia (Kolonia-stolica gejów) około tysięczna grupa osób pochodzenia Arabskiego atakowało kobiety. Przeważnie dochodziło do kradzieży, molestowania, był jeden zgłoszony gwałt.(źródło)
Kolonia, centrum miasta, nikt nie reagował. Media Niemieckie, mówiły o tym zdarzeniu kilka dni później.

     Mieliśmy nieść pomoc rodzinom z Syrii. Widok konających dzieci, płaczących matek, poruszył by każdego. Należy nieść pomoc każdemu kto jej potrzebuje, tylko mądrze. Czy faktycznie dobrym rozwiązaniem było zapraszać ich do Europy ?, czy to faktycznie była chęć niesienia pomocy czy może pomysł na ludzi, którzy mieli by pójść do pracy i naprawić gospodarkę, tzw. tania siła robocza?
Tylko, że coś się nie udało?!. Chyba, że za tym stoi coś innego, o czym my zwykli ludzie nie wiemy i nie mamy się dowiedzieć,

    Nie rozumiem też tego systemu socjalnego. Dlaczego Ci, którzy pracują muszą utrzymywać tych , którzy nie pracują ?Bo przecież państwowe podatki są z ludzi.
Rozumiem, gdy ktoś straci prace, należy mu się zasiłek,bo przepracował jakiś okres ale dla nierobów?, którzy nigdy nie podjęli pracy?
Pracujesz-masz, nie pracujesz-nie masz. To było by uczciwe, i wtedy na pewno tak dużego bezrobocia by nie było.
    Zaprosiliśmy ludzi do siebie, którzy we własnym kraju tworzą zamieszki, ludzi, którzy chcą u nas zrobić taki sam burdel co u siebie.
Narzucają nam swoja religię, mój znajomy z kursu językowego powiedział kiedyś, ze ich (muzułmanów) musi być więcej.
W internecie jest mnóstwo nagrań z prywatnych kamer jak w krajach arabskich traktuje się kobiety, homoseksualistów, ludzi mniejszości.
Z drugiej strony poznałem też innych ludzi, którzy pomimo tego samego wyznania co mój kolega, mówili coś innego, odcinali się od powiedzeń "jesteśmy lepsi" itd.
   Nie mam jednolitego zdania co do tych imigrantów, aczkolwiek jednego jestem pewien! Nie możemy dać im tego samego prawa co my mamy!
Powinni mieć obowiązek podjęcia pracy, np. 1,5 roku od przybycia .
Powinniśmy jasno postawić im nasze prawa!
Jak to możliwe, że rodziny w  Polsce są pozbawiane zasiłków dotacji na dzieci, bo ich średnia zarobków przekracza 30 zł, a od ręki chcemy dać, pieniądze, mieszkania ludziom , którzy nie przyłożyli się do budowania naszego kraju, nie wpłacili  do kasy Państwa żadnych pieniędzy a już z tych pieniędzy chcą korzystać!.
A co dodatkowo budzi moje zdziwienie, to fakt, że wpuszczamy ludzi tzw. bez tożsamości, bez dokumentów. nie wiemy kim są!,
    Pani była premier Ewa Kopacz, mówi, że to nie moralne nie pomagać tym ludziom, ale moralne było rozdanie premii "swoim" ministrom, w kwotach kilku tysięcznych a polskie rodziny pozostawić bez pomocy i żadnego pomysłu za zmianę sytuacji.
    Jesteś tu, chcesz tu być, musisz pracować, Twoja religia kultura jest Twoja prywatna sprawą Tu jest Europa!, tu panuje takie prawo i te prawo respektujemy.
Każde wykroczenie powinno być szybko rejestrowane a karą powinna być deportacja. Nikt kto się przeciwstawia systemy europejskiemu nie będzie budował Europy zjednoczonej, wolnej.
Ci ludzie nie czuje się bezpiecznie sami w  swoim kraju, są zagrożeniem dla samych sobie!


*Wpis to moje przemyślenia po ostatnich zdarzeniach. Jestem za każdym człowiekiem, który szanuje drugiego.
Pomimo tego, ze jestem katolikiem, chociaż z kościołem katolickim się nie utożsamiam, (według mnie kościół, stworzył swoją religie) to Państwo, powinno być wolne od religii. Naszą kulturę, zostawmy w domu o wiele łatwiej żyło by się gdybyśmy to szanowali.








13 komentarzy:

  1. też uważam, że należy pomagać ludziom, ale nie za wszelką cenę... jeśli ludzie, którym się pomaga nie potrafią uszanować naszych tradycji, religii i ogólnie naszego sposobu życia a do tego chcą nam narzuć swój sposób życia, to nie powinno być dla takich ludzi miejsca w Europie... Europa to mój dom, tu się urodziłem, chcę się czuć bezpiecznym we własnym domu i mam do tego prawo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, a "my" przekładamy nasze bezpieczeństwo na pomoc dla nich.
      O sytuacji w noc sylwestrową można przeczytać w necie, liczba zgłaszających sie ofiar wciąż rośnie.

      Usuń
  2. W zupełności się z tym zgadzam... Jeśli ktoś uczciwie pracuje, szanuje panujące prawo etc. to nie ma dla mnie znaczenia skąd jest i jakiego jest wyznania. Ale jeśli ktoś tego nie potrafi, to nie powinno być dla takich ludzi w Europie miejsca... Bo z jakiej racji?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, oni szukają schronienia u ans a później narzucają swoje prawa, śmieszne!

      Usuń
  3. Ja jestem jak najbardziej za przyjęciem ludzi, którzy potrzebują pomocy, jestem również za tym by zastanowić się poważnie jak pomóc już na miejscu, skąd ludzie uciekają i co zrobić by tą falę zatrzymać, by nie musieli uciekać.
    Tak jak większość z Was jest mi obojętne pochodzenie, religia, etc. ważne jest byśmy udając się do naszego "celu" umieli się w nim odnaleźć. Co kraj to obyczaj, jeśli chce się być tam, gdzie nasz cel, to oczywiste winno być, że to nie my mamy zmieniać cel, tylko my do tego celu powinniśmy się dostosować. O ile nie mam nic przeciwko by takie osoby były w pełni respektowane, to nie uważam by powinny zmieniać nasze obyczaje.
    Z jednym się ciężko mi zgodzić "Nie możemy dać im tego samego prawa, co my mamy" - to brzmi jak wykluczenie, segregacja ze względu na pochodzenie. Jeśli Ci ludzie potrafią się zasymilować z naszym społeczeństwem europejskim, to dlaczego nie powinni mieć prawa? Choć to trochę dość trudna kwestia, ktoś może mi zarzucić, że z czasem mogą "przekształcić" systemu, obyczaje, bo będą zasiadać na wyższych stanowiskach/urzędach - to już się dzieje, nasze społeczeństwa, szczególnie zachodnie są zróżnicowane - nie upadły. Nie można się zamykać na tych ludzi, nie można też wrzucić ich do jednego worka.
    Co do warunków jakie powinni spełniać, to jak najbardziej jestem za postawieniem celu, że warunkiem pobytu tutaj jest integracja w społeczeństwie, zdolność samodzielnej egzystencji. Owszem pomoc państwa na początku jest wskazana, lecz z czasem powinna być ograniczana aż do 0. Jeśli ktoś chcę tylko żyć na socjalu, to powinien liczyć się z deportacją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tekstu "nie możemy im dać tego samego prawa" Otóż miałem na myśli, że gdy przyjeżdża taka osoba,rejestruje się w urzędach i ma prawo do zasiłku, mieszkania itd. Nie wkładając ani grosza wcześniej do kieszeni Państwa.
      Przykład-mój kolega o którym już wcześniej wspomniałem, zadał mi pytanie o to kto płaci mi za kurs, odp, że ja sam 120 euro miesięcznie, a jaka była jego odpowiedź gdy ja mu o pytanie zadałem
      -ja?!,ja mam płacić na Niemcy, nieee...
      Długa lista takich jego wypowiedzi.
      Takie samo prawo powinien człowiek nabywać np. po 2 przepracowanych latach, żeby pokazał swój wkład, a nie tylko chęć zgarnięcia coś dla siebie.
      Jarku nie chcę wszystkich wrzucać do jednego worka, ale uczciwość człowieka widać na jego pierwszych krokach.

      Druga sprawa, ich kultura osobista, właśnie widziałem filmik z Berlina, sylwester, my strzelamy fajerwerki składamy sobie życzenia , bawimy się co oni robili ?
      Zachowywali się jak zwierzęta, to wygląda tak że wyrwali się z kraju gdzie nic nie było, dostali się do nas i wariują.Kobiety nie chodza w burkach więc można z nimi robić co się chce , mam wrażenie że stosują zasadę "prawo dżungli", które u ans nie obowiązuje ale czy oni to rozumieją ?
      Jestem pełen obaw naszej przyszłości, w Polsce tak szybko to się nie stanie ale Niemcy juz stoją w pion, przez ludzi którym mieliśmy pomóc, ale jak juz wspomniałem Ci ludzi oczekujący pomocy umierają w swoim kraju, my mamy w większości rozszalał bydło!

      Usuń
  4. z tym, że Kościół u nas jest trochę jak jak druga armia. Wiele konflitków powstaje na tle religijnym a Kościół ma za zadanie im zapobiegać. Żołnierzy mamy tylko 100 tysięcy, a księży bodaj drugie tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To większość konfliktów jest na tle religijnym.
      Co do Armii księży, coś mi się wydaję,że oni powsiadają w swoje mercedesy u znikną z pola widzenia !

      Usuń
  5. Witam . Uważam że powinny byc specjalne zasiłki dla nas gejów , skromne ( np . 800 zł na miesiąc ). Jesteśmy bardziej wrażliwi , delikatni , wszystko bardziej przeżywamy a ponadto w wielu przypadkach jesteśmy szykanowani , wyśmiewani . Ten zasiłek nie zwolniłby z pracy geja , bo to naprawdę mało , ale chociaż jakiś symbol , żeby było na żywność i podstawową egzystencję . Gej jest inny , nie pomogą tu niuanse , ze gej to taki sam jak każdy inny tylko kochający inaczej . Zdaję sobie sprawę że mogą być komentarze krytyczne odnośnie mojej propozycji ale przemyślmy ją głębiej . Wielu gejów z powodu bycia gejem jest dyskryminowanych , wyrzucaanych z domu , nie mogą znaleźć pracy , są w straszliwej sytuacji materialnej , niejednokrotnie bez srodków do życia a jak znajdą pracę to na ogół zarabiają zdecydowanie mniej niż mężczyźni heteroseksualni , mimo tego że my geje jesteśmy na ogół bardziej kreatywni i twórczy .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, na podobną myśl wpadłem w jednym z moich tekstów, odnośnie wciąż nie istniejącego prawa w związku z " zwiżzkiem partnerski" Mój pomysł był taki , skoro nie możemy korzystać z dóbr naszego Państwa bo jesteśmy homo, więc powinniśmy mieć niższe podatki.

      Usuń
  6. musimy walczyć o swoje prawa , póki co zapraszam do obejrzenia filmu :
    https://www.youtube.com/watch?v=bN7X9KR1uy8

    OdpowiedzUsuń
  7. i jeszcze jeden film polecam :
    https://www.youtube.com/watch?v=phlxqozZKYA

    OdpowiedzUsuń
  8. Ach, socjal. Marzenie leniwców, znienawidzony system przez nas, pracujących. Jak do tego doszło? Minęło tyle lat od Twojego wpisu, a w Polsce jest coraz lepiej z darowiznami dla dzieciorobów.

    Mnie widok matek z dziećmi, wygłodniałych, schorowanych czy innych takich - poruszyłby tylko na chwilę. Nie mam jak pomóc. Uchodźcy? Spoko. Polacy spieprzali z kraju, gdy była wojna. Spieprzali i pracowali. Dziś? Narzekają, że ktoś spieprza ze swojego kraju, że ktoś ucieka od wojny (zamiast ginąć jako armatnie mięso).

    Skoro obywatelom nie chce się pracować, to dlaczego obcy mają chcieć? Świat się rozleniwił, bo wszędzie mamy dobrobyt ;)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...