Translate

Poznajmy się :)

niedziela, 3 lutego 2019

Party

Weekendowe atrakcje

gej blog, gejowskie opowiadania
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania




     To był dla mnie bardzo ciężki tydzień. Praca, praca i jeszcze raz praca. Dwanaście godzin pracy, niecałe sześć godzin snu. Tak wyglądał mój ostatni tydzień. Czasem bywa tak, że gdy chcemy coś osiągnąć musimy coś poświęcić.
Nie miałem czasu by chodzić regularnie na siłownie czy nawet znaleźć chwilkę na czytanie książki.
(czytam ELF MINUTEN P.Coelho) Z jednej pracy wracałem o trzeciej nad ranem a w drugiej musiał być już o dwunastej.
Tak więc z utęsknieniem czekałem na ten dzień. Niedziela.
Razem z Bigem zjedliśmy śniadanie, on ruszył do pracy, a ja leniwie na kanapie oglądałem serial SEK EDUKACJA  w jednej z głównych ról gra Gilian Anderson  Serial opowiada o tym jak nastoletni prawiczek naśladując swoją mamę, która jest seksuologiem udziela porad kolegom i koleżankom w szkole. To zabawna komedia ale z bardzo ciekawym przesłaniem. Jest dużo wątków LGBT. Bardzo polecam.

    Zanim zacząłem tygodniowy maraton pracy, w poprzedni weekend odwiedził nas przyjaciel Biga, Marcin ze swoim chłopakiem.  Zostali tylko na weekend ale było sympatycznie. W sobotę wybraliśmy się do naszego klubu. Występ Drag Quenn był tak żenujący że szkoda mówić. Po ich występie parkiet był nasz. Muzyka była średnia stąd też co jakiś czas podchodziłem do kolesia przy barze by zmienił piosenki. Poprosiłem o Madonnę. Puścił LIKE A VIRGIN.
     Spotkałem Zahira, który siedział przy barze z chłopakiem z którym rozstawał się już kilka razy. Znowu są ze sobą. Przywitaliśmy się w typowy dla Zahira sposób, buziaki w policzki i nagle nie wiem po co i dlaczego wyskoczyłem z tekstem "miałem do ciebie napisać" Zahir spojrzał na mnie wymawiając moje imię i jednoznacznie się uśmiechając. Dał mi do zrozumienia, że wie, że kłamię i wcale nie miałem zamiaru do niego pisać. Bo nie miałem.
     Zauważyłem, że w klubie przy jednym ze stolików zrobiło się miejsce dla prostytucji(link)
Zawsze w tym jednym rogu siedzi grupka młodych chłopaczków. Najczęściej pochodzenia Arabskiego, którzy w trakcie imprezy uśmiechają się zalotnie do starszych panów. Piją kilka drinków,  potem są przytulanki i wychodzą z klubu.
To jest między innymi powód, dla którego z coraz mniejsza chęcią odwiedzam to miejsce.

     W niedzielę wybraliśmy się do Koloni. Pokazaliśmy chłopakom centrum miasta. Zjedliśmy obiad w jednej z niemieckich restauracji a potem ruszyliśmy w kierunku centrum gejowskiego. Kiedyś wspominałem o tym, że Kolonia zaraz obok Berlina czy Monachium to bardzo przyjazne miasto środowisku LGBT.  W tym mieście jest ponad 150 barów i klubów. Restauracje, kluby sportowy, czyli miejsca tzw gay friends. Centrum gejowskiej sceny znajduje się na Schaafenstraße (nazwa ulicy)*
Odwiedziliśmy SEX SHOP. Obejrzeliśmy kilka gadżetów, sztuczne penisy, bicze, kajdanki i ruszyliśmy w kierunku jednej z knajp by móc napić się piwa. Czarne metalowe drzwi a przy nich dzwonek. Po naciśnięciu guziczka drzwi otworzył nam facet w skórzanych spodniach i kolczykiem w sutku. Big zapytał czy jest otwarte, koleś powiedział że tak ale dziś mają "fisting party". Big odwrócił się do nas by przetłumaczyć kolegom o co chodzi. Wszyscy na raz odwróciliśmy się i poszliśmy dalej. To impreza nie dla nas.
Usiedliśmy przy barze w centrum. Tęczowa flaga kilka stolików na zewnątrz i ogrzewcze rozstawione przy siedzeniach.
     Z Bigem nie mamy potrzeby chodzenia tylko i wyłącznie po miejscach przeznaczonych dla gejów; bary i kluby. Chodziło tylko by pokazać te miejsca naszym znajomym. Każde miejsce, restauracja, pub czy klub w Niemczech jest miejsce przyjaznym dla gejów. No może poza tymi typowymi Arabskimi. W Polsce mimo wszystko jest to jeszcze po części temat tabu,więc jest to w jakiś sposób atrakcja.

     Tak więc dzisiejszy dzień mija mi na oglądaniu serialu, plotkowaniu z moją przyjaciółką Olą, którą odwiedzę w połowie lutego i ogólnym leniuchowaniu, na które w pełni zasłużyłem.





*źródło-link

15 komentarzy:

  1. Hej. Pisałeś tu dosyć dawno że stosujesz jakiś dobry krem na twarz polecony przez znajomą. Jeszcze go stosujesz i uważasz że jest gidny polecenia?
    Pozdrawiam Gezesiek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej.
      Niestety nie pamiętam co to był za krem. Moja przyjaciółka zaopatruje mnie w różne cuda. Kiedyś powiedziała do mnie "Tylko krem Nivea ? Oskar ty jesteś juz po 30,tu musisz zacząć o siebie dbać" I tak za każdym razem przywozi mi różne kosmetyki do pielęgnacji twarzy :D

      Usuń
  2. Witaj myslałem ze zaginołes . Ale fajnie ze chociasz tutaj cos od Ciebie poczytac mozna . Ja byłem teraz tydzien w Polsce było fajnie ale bardzo mało spania bo byłem w Krakowie potem Warszawa i dwa dni Szczecin i z powrotem do Warszawy zkond do domu odleciałem . Ja wiem jak się czujesz bo ja tez najwiecej 5 Godzin spania mam nieraz 3 albo 4 . Bo 4 godziny dzienie sam dojazd mam i tak do 11 godzin pracy . Zyczem wspaniałego bez stressowego poczontku Tygodnia .Pozdrawiam Serdecznie Stani Daj znac jak troche czasu będziesz miał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stani ty też ciągle w rozjazdach.
      Ja będę spokojnie w Polsce czas spędzał. Najpierw tydzień na mazurach, u mamy a potem wyląduje pod Katowicami u przyjaciółki :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
    2. No i tak to fajnie . Ja mam mojom mame na codzienie i moja najlepsza przyjaciółka tez trzy ulice dalej od demnie mieszka i dlatego jedzem po kolegach co som po Polsce poruzucani . Nie zapomnij o tym cos obiecał.😎😀🤗 zyczem wspaniałego odpoczynku i urlopu . Pozdrawiam serdecznie Stani

      Usuń
  3. Fajne masz życie. Od niedawna czytam twój blog i z niecierpliwością czekam na jakieś nowe historie. Szkoda że polska nie jest tak przyjaźnie nastawiona do gejów jak niemcy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Wojtku :)
      Ah nie ma w nim nic tak nadzwyczajnego :D
      Polski i Niemców nie ma co pod tym względem porównywać. Niestety ale taka prawda. Dużo nam jeszcze brakuje do akceptacji innych ludzi.

      Usuń
  4. A każdym kolejnym pana opowiadaniem, pokazuje pan kolejne, coraz bardziej ograniczające ściany getta. Może to prawda a może moje odczucie. Możliwe,że jest to wynik nastroju w jakim siada pan do pisania a ów nie jest reprezentatywnym , nie jest też synonimem wolnego, szczęśliwego człowieka.
    W Polsce geja nadziano na pal i pokazuje się jako zbawcę . Znaczy lalkarz pokazuje taki obrazek. Szkoda bo skończy się to dodatkową niechęcią bo będziemy kojarzone jako oszustki i żeby tylko to. Pana to nie boli ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściany Getta ? Ma pani na myśli to, że dużo pracuje i ostatnio mam mało czasu ?
      Dodatkowa praca ma mi pomóc porzucić starą. Po czym płynnie przejdę do nowej. Nie nazwał bym tego getta, gdyż to co będę robił, sprawia mi przyjemność. Pieniądze trzeba zarabiać by żyć. A ja zamierzam połączyć pożyteczne z przyjemnym.
      Jeśli getto nazywa pani fakt, że nie lubię chodzić do miejsc gdzie jest prostytucja (nic nie ma do tych osób) czy też darkroom to tłumaczę to w ten sposób. W takich miejscach oczekuje się seksu. Ja tego nie szukam, ewentualnie miła rozmowa, luźne znajomości.
      Czy jestem szczęśliwy, raczej tak. Realizuje się jako człowiek. Żyję tak jak mi się podoba. Nie mam może wszystkiego co bym chciał, ale i bez tego czuje się dobrze. Nad czym mogę to pracuję i jest miło.
      Nie wiem skąd takie wnioski.
      Drugiej części komentarza nie bardzo rozumiem.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Mam na myśli pana Biedronia. Produkt marketingowy rodem z katalogów dla „sfer wyższych”. Pewny siebie, dopracowany, radosny. Moim zdaniem, perfekcyjny produkt stworzony przez zespół, lub jednego człowieka. Nie jest ważne ,że mówi bzdury, nie jest ważne że kłamie, nie jest ważne że gardzi widownią. Uśmiecha się, jest ładny i jest :”człowiekiem sukcesu”. Nie ma nic wspólnego z widownią do której mówi, jest od niej oddzielony jakąś niewidzialną szybą dzięki czemu nie oberwie kamieniem. Coś osiągnie w sensie stołka i …niewiele to będzie, jakiś ochłap ale by tak się stało, ktoś z drugiej strony będzie zmuszony wyciągnąć coś co pana pogrąży. Wyciągną homoseksualizm, obrazek z dzieckiem, ukradzionym komuś by dodać sobie wiarygodności . Pokażą, że za wielkimi słowami, projektami jest tylko chęć zarobienia na dobrą zabawę bez odrobiny walki o dobro wspólne. Pan ma pełne prawo robić wszystko by się bawić, być szczęśliwym jak tego chce. Ciężką pracą, wyrzeczeniami itp. ale pan nie deklaruje że to praca dla wszystkich. Pana Biedronia stworzono by coś ugrać kosztem …przepraszam ale „bezrozumnych oglądaczy ładnych obrazków”. Konsekwencją będzie wściekłość i nienawiść do mnie , do pana. Teraz uśmiechają się do mnie pijaki pijące piwo a gdy zostaną oszukani przez geja…to ja będę oszustką, jak on. Pan ma gorzej, Niemcy mordowali gejów . Utylizowali. W Polsce będą co najwyżej drwić. Cokolwiek by absurdalnego się nie wymyśliło, jaką ideologię, przyroda niszczy coś co jest wadliwe a pozostawia coś co ma przyszłość. To ewolucja , której człowiek pomaga ale jej wyroków zmienić nie jest w stanie. Boję się zawsze gdy ktoś tworzy rzeczywistość dla zabawy a o konsekwencjach nie myśli.

      Usuń
    2. Muszę przyznać, że nie jestem za bardzo poinformowany o tym co robi Biedroń.
      Chociaż Pani słowa do mnie przemawiają. Z drugie jednak strony Polska potrzebuję pewnej przemiany, rewolucji. Wybory pomiędzy PIS a PO najwidoczniej już zmęczyły polaków.
      Ja lubię Biedronia, Słupsk był bardzo zadowolony z jego prezydentury.

      Usuń
  6. Przeglądam teksty i czasem komentarze i ...niezmiernie rzadko znajduję w komentarzach zdania opozycyjne. Najczęściej potwierdzenie tego co i tak zostało napisane przez autora i że pięknie i że ładnie i że mądrze i że ...i nikt nie wymiotuje z przesłodzenia a to tak niestrawne jak glukoza u lekarza w badaniu jakimś. Ludzie tak lubią ? Ludzie nie chcą być oryginalni ?Chcą być tacy sami jak wszyscy w tłumie ?.
    Niedawno tak sobie myślałam....czy jestem jakaś dziwna że patrząc na innych czuję się kobietą. Nigdy patrząc nie czułam się les ....a pan jak ma o ile ma ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm nie zgadzać się z kimś dla bycia oryginalnym ?
      Moje teksty, przemyślenia nie są odkrywcze i myślę, że wiele osób może myśleć podobnie, tylko tyle.
      Ja zawsze czuje się facetem, a nie gejem. To tak jak patrzeć na innych i myśleć kobieta, a może lubi tulipany. A przecież to tez kobieta.

      Usuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...