Translate

Poznajmy się :)

piątek, 9 grudnia 2016

Cytaty cz2.

My...

gej blog, gej fotki, gej pierwszy raz
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania

     


      Ważne abyśmy zrozumieli siebie, to kim jesteśmy, to jak czujemy i jak chcemy żyć. Nikt za nas naszego życia nie przeżyje, a więc nikt nie może nam go zaplanować. Nasze życie-nasz wybór.
     Bądźmy świadomi tego czego chcemy, i podążajmy w tym kierunku. Nie dajmy się zbić z tropu, nie dajmy się zwieść, słowom, że nie wypada, że inni tego nie robią. Inni to nie MY. Masz swój świat, dbaj o niego by żyć w przebudzeniu i pragnieniu życia.


"(...) pragnę, być zwariowana i przeżyć swoje życie tak, jak mnie się podoba, a nie jak się podoba innym."
(P.Coelho-Weronika postanawia umrzeć)

"(...) niektórzy całe życie potrafią przeżyć w przekonaniu, że oni naprawdę są ta foremką, że ta foremka, w którą ich wsadzono, to prawdziwi oni, i umierają, nigdy dla samych siebie się nie rodząc."
" Wtopiłem się w społeczeństwo. Zwabiony kolorowymi obrazkami poszedłem bezmyślnie za tłumem, dałem się zamknąć w świecie sztucznie wykreowanych wartości, podporządkować odczłowieczającym regułom, które odcinały mnie od samego siebie coraz bardziej. A gdy zostałem już tylko wydmuszką, dałem się wcisnąć w kostium, na twarz naciągnąć maskę, zamknąć się w sztucznej klatce, którą potem sam budowałem i pielęgnowałem, przekonany, że robię dobrze. Bo wszyscy tak robią, więc ja też powinienem. Grać, udawać,egzystować, ale nie żyć."
(M. Czarnecki-Otwórz oczy zaraz świt)

"(...) człowiek zawsze jest sam, ze strachu stara się z kimś związać, by pokonać samotność, co- w ostatecznym rachunku-nigdy się nie udaje; dlatego należy znaleźć taką osobę, która w twoim towarzystwie poczuje, że była jest i będzie, od zawsze i na zawsze-samotna"
I. Karpowicz- Gesty

"Jakie to urzekające! Czyż to nie cudowne? Kochałaby mnie kosztem swojego szczęścia, a ja kochałbym ją kosztem mego szczęścia. I tak mielibyśmy w konsekwencji dwie nieszczęśliwe istoty. Ale to nie ważne, nich żyje miłość."
" "(...)Dlaczego jesteś szczęśliwa?, odpowie Ci ona:" A dlaczego by nie?" "
"Przebudzenie to życie nie według reguł narzuconych mi przez innych, ale zgodnie z tym, jak tobie się wydaje. I zrozum to nie egoizm. Egoizmem jest wymaganie od innych, by żyli życiem, które akurat tobie wydaje się najwłaściwsze. To jest egoizm. Żyć swoim życiem nie jest egoizmem. Egoizm zawiera się w żądaniu, by ktoś żył zgodnie  z twoimi upodobaniami, żył dla twojej próżności, dla twojego zysku i twojej przyjemności. "
A. de Mello- Przebudzenie

"A potem któregoś dnia zaczniesz szukać siebie w lustrze i nie będziesz w stanie się zidentyfikować - będziesz widzieć jedynie wszystkich innych. Będziesz wiedział, że zrobiłeś to, czego inni po tobie oczekiwali. Zasymilujesz się. Znienawidzisz się za to, bo będzie za późno."
M. Quick- Wszystko to, co wyjątkowe

"(...) chwilę albo się łapie,albo pozwala jej się minąć"
M. Albom- Zaklinacz czasu


CYTATY cz1-link

4 komentarze:

  1. Najważniejsze jest być sobą i żyć zgodnie ze swoja naturą. Tylko wtedy człowiek tak naprawdę jest szczęśliwy i spełniony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spełnić jedno i drugie to nie lada wyczyn. Nie wszystkim to homoseksualistom się udaje. Nie mogą być sobą, bo np. ich znajomi czy przyjaciele, rodzina uważają homoseksualizm za chorobę. Przykłady można mnożyć.

      Usuń
    2. Michale o to chodzi by być sobą, jak powiedziała to Alina Wajda (cytat z ksiązki PYTANIA DO ZYCIA) "Bądźmy soba bo wszyscy inni są juz zajęci."
      Jak wspomniał ZGORZKNIAŁY, owszem są sytuacje gdzie człowiek musi grać, ale właśnie o to chodzi by znaleźć w sobie siłę by przełamać tą barierę i pozwolić być sobie wolnym jak Ci, przed którymi gramy.

      Usuń
  2. Dzięki za cytat o przebudzeniu tudzież o egoiźmie... Przyda mi się chyba potwierdzenie mojego podejścia do życia w ładnie ułożonych słowach :)

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...