Translate

Poznajmy się :)

środa, 10 sierpnia 2022

Gej czy nie gej ?

I na co mi to było ?

Geja na seks
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania



-"Szukam szczupłego uległego" - Robert mój przyjaciel zacytował mi fragment ogłoszenia z portalu GAY ROMEO. Jestem szczupły i uległy, bez zarostu na twarzy, specjalnie się ogoliłem dla niego- Dodał Robert.
- No i co mu się nie spodobało?- Zapytałem zaciekawiony.
- Że ma owłosioną klatę i brzuch.

     Mój przyjaciel w tym tygodniu odpisał na ogłoszenie seksualne. Ogłoszenie brzmi; Szukam szczupłego, uległego kolesia, którego będę mógł ruchać swoim XL kutasem.Ty totalny pasyw.
Robert przygotował się na to spotkanie. Ogolił dwudniowy zarost. Wydepilował tyłek i resztę miejsc intymnych. Robert ogólnie lubi owłosienie, ale ten facet był w 100% w jego typie. Koleś to czterdziestodwuletni paker z siłowni. Krótko ostrzyżone włosy, ciemny zarost na klacie. Aktyw z dużym penisem.
Gdy doszło do spotkania, facet nie był zadowolony. Wyprosił Roberta ze swojego domu, tłumacząc, że nie spełnia jego oczekiwań. Chodziło o owłosienie na klacie. Robert słuchając tego stał już nagi w jego sypialni. Nie pozostało mu nic innego jak ubrać się i wrócić do domu


- Najlepiej TRANS, totalna suka. Bez zarostu, owłosienia. Musisz być uległy. Jestem uległy i totalnie pasywny- Opowiadał Robert z lekkim zdenerwowaniem w głosie. Oskar, zauważyłem, że męscy kolesie, najszczęściej Arabowie, umięśnieni szukają osób TRANS. I to są przeważnie profile bez zdjęcia twarzy- anonimowe. Pewnie mają żony- Rzekł mój przyjaciel zażenowany.
-Wiesz Robert, każdy ma swoje typy- Odpowiedziałem.
- Mi nie chodzi o to. Moim zdaniem Ci Męscy kolesie, są gejami ale nie chcą się do tego przed sobą przyznać. Dlatego szukają młodych uległych niemęskich chłopaków, by ruchać chłopaka, a mieć satysfakcję, że przynajmniej typek jest zniewieściały, czy też Trans.
Całe popołudnie spędziliśmy na przeglądaniu profili na GAY ROMEO. 

     Wieczorem gdy byłem już w łóżku pomyślałem, że Robert w pewnym sensie może mieć rację. Kiedy byłem singlem i sam miałem konto na GAY ROMEO, widziałem wiele podobnych ogłoszeń.
Umięśnieni faceci, najczęściej Arabskiego pochodzenia szukali właśnie młodych, szczupłych i najlepiej zniewieściałych chłopaków.
Pamiętam jak jeden facet tak mi się spodobał, że pomimo iż nie pasowałem do jego opisu chciałem się z nim spotkać. Odpisał "Fuck, czytaj opis". Przynajmniej spróbowałem, koleś był naprawdę fajny.

     Wydaje mi się, że wiele takich osób, nie akceptuje siebie jako geja. Każdy z nas przecież wie, jaki wpływ na nas może mieć otoczenie i osoby bliskie. Dlatego myślę, sobie, że poprzez seks z osobami Trans czy przegiętymi młodymi typkami w jakiś sposób tłumaczą sobie ten akt seksualny. Młody przegięty, bez zarostu, to prawie jak dziewczyna.
Nie chcę, tu tworzyć stereotypów, gdyż wiadomo, że każdy ma swój typ. Aczkolwiek teoria Roberta, nie jest mi daleka. 
Co Wy o tym myślicie ?

     

10 komentarzy:

  1. Witaj Oskarze, myśle ze większość z tych kolesi to geje, natomiast żony to przykrywki przed światem, czy samym sobą. Brak akceptacji samego siebie, dlatego spotykają się z trans by mieć wytłumaczenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie o to mi chodziło.
      Nie mam namyśli tworzenia jakiegos stereotypu, bo są przecież geje, którzy chcą być anonimowi i mają do tego prawo i tacy którzy lubia trans, czy zniewieściałych.

      Usuń
  2. Oskar ja osobiście tez nie lubią gdy piszą do mnie ludzie, którzy nie czytają tego kogo szukam albo mimo to piszą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś w tym jest, widziałem trochę profili facetów którzy preferują trans. Nie zauważyłem żeby mieli arabską urodę ale często byli dość "anonimowi"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, ja i moim przyjaciele mieszkamy w NImeczech, więc stąd też geje pochodzenia Arabskiego :P

      Usuń
  4. Dużo jest takich gejów którzy nie utożsamiają się z „byciem gejem”
    Jakby bycie gejem było czymś złym.
    Jakby chcieli odciąć się od stereotypów o gejach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, bo wielu gejów opisuje się jako "typ hetero" jakby musieli się dowartościować, przykre to

      Usuń
    2. Jest takie stereotyp. Jesteś gejem, to z pewnością nosiśz różowe majtki i jetseś przegięty. Dlatego wydaje mi się, żę wielu gejów chce od tego się odciąć. Chociaż totak samo jak żarty czy stereotypy o blondynkach

      Usuń
  5. Sam kiedyś poznałem faceta który koniecznie chciał odciąć się od etykiety „gej”
    Ciagle miał się pod kontrolą. Nawet miał problemy by wyjść gdzieś we dwójkę do klubu, bo ludzie mogą coś podejrzewać.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...