Translate

Poznajmy się :)

sobota, 8 czerwca 2019

PARADA RÓWNOŚCI

Czy to komuś potrzebne ?

GEJ , PEDAŁ PARADA RÓWNOŚCI, GEJOWSKIE BLOGI, GEJOWSKIE OPOWIADANIA
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania


To pytanie powinni zadać sobie wszyscy przeciwnicy zanim zaczną wykrzykiwać swój sprzeciw!

     Parada równości to ruch obywatelski, który sprzeciwia się łamaniom praw człowieka i domaga się równouprawnienia.
Marsze odbywają się w różnych miastach. Jak podaje strona Miłość nie wyklucza  w tym roku zgłosiła się rekordowa ilość miast biorących udział w marszu. Parady równości odbyły się już min w  Koszalinie, Łodzi, Krakowie  czy Bygdoszczy, w takich miastach jak Rzeszów, Olsztyn (cieszy mnie ten fakt, gdyż w tym mieście mieszkałem przez 5 lat) Opole, Poznań, Toruń i Wrocław dopiero się odbędą*.
 
     Parada Równości ma swój program, jest również wspierana przez organizacje pozarządowe, partie polityczne czy komercyjne firmy, tylko po to, alebo i aż po ty by pokazać, że każda miejszość społeczna musi mieć równe prawa. Nie można dzielić społeczeństwa na lepszy i gorszy sort.

     Każdy, kto sprzeciwia się Paradzie Równości musi tak naprawdę zapoznać się z tym czym tak naparwde jest owa parada. Ten marsz to nie jak mówią przeciwnicy "marsz zboczeńców, marsz seksualności"  to walka (bez użycia przemocy i wulgayzmów). Walka o równe prawa i szacunek dla każdego obywatela. Czternaście postulatów, z którymi warto się zapoznać zanim powiemy swoje głośne "NIE".
Jeśli jesteś na "NIE" to znaczy, że niezgadzasz się na:
1-Ochrona przed dyskryminacją i wykluczeniem obowiązkiem Państwa.
2-Prawa osób Trans, prawami człowieka.
3-Wzmocnienie ochrony prawnej przed mową i przestempstwami z nienawiści.
4-Małżeństwo i związek partnerski prawem każdego obywatela.
5-Miasta bez barier
(Żądamy zniesienia barier ograniczających dostęp do dóbr kultury, miejsc rozrywki, a także innych miejsc publicznych osobom z wszelkimi niepełnosprawnościami, rodzicom z wózkami dziecięcymi i osobom poruszającym się na rowerach)6-Miasta otwarte przeyjazne dla lokalnej społeczńości.
7-Otwarta Rzeczpospolita przyjaznym domem dla uchodźców i obcokrajowców.
8-Edukacja antydyskryminacyjna i etyka w szkole.
9-Rzetelna edukacja seksualna prawem każdego człowieka
10-Szacunek i prawna ochrona zwierząt
(Żądamy nowelizacji ustawy o ochronie zwierząt, w tym przede wszystkim wprowadzenia zakazu chowu zwierząt na futro, występów zwierząt w cyrkach, polowań rekreacyjnych, oraz przedmiotowego i okrutnego traktowania zwierząt w chowie przemysłowym. Żądamy realnej ochrony przed cierpieniem wszystkich zwierząt jako świadomych istot czujących: zwierząt hodowlanych, dzikich, bezdomnych, i domowych.)11- Różni-równi wobec siebie.
12- Dość chamstwa.
13-Równość płci podstawą demokratycznego państwa.
14-Dbajmy o nasz wspólny dom, Ziemię.
(źródło-Parada Równości)
     Ilu jest ludzi tyle też jest zdań na określony temat. Zdaję sobie z tego sparwę, że nie wszyscy mogą być ze wszystkiego zadowoleni. Być może znajdą się osoby, które stwierdzą, że jakiś powyższy punkt im nie odpowiada. Aczkolwiek czy jest to argument by być przeciwko całemu przedsięwzięciu ?
Z drugiej strony, jeśli ktoś zapoznał się z powyższymi czternastoma punktami naprawdę może mieć jakieś solidne argumenty by być przeciwko ?
Przeciwko czemu ?
Przeciwko zaostrzeniu kar dla tych co znęcają się nad zwierzetami ? Czy może chodzi o ten punkt w którym osobom niepełnosprawnym chce się ułatwić dostęp do kultury, kin czy teatrów ? Czy może chodzi o te związki partnerskie dla gejów i lesbijek ?

     Chciałbym zapoznać się z jakimś żetelnym argumentem, który by mnie przekonał, że związki partnerskie to zło. Argument "Chłopak i dziewczyna to normalna rodzina" do mnie nie przemawia, gdyż to fakt! Ale kobieta czy mężczyna samotnie wychowujący dzieci, też tworzy rodzinę.
Jakieś inne argument ?

     Jeśli Państwo Polskie zalegalizowałoby związki partnerskie (czy małżeństwa, tak jak jest to np. w Niemczech ) nikt by na tym nic nie stracił. Stąd też nie rozumiem sprzeciwu. Dlaczego nie ?
Tylko dlatego, że nie lubisz gejów ?
Związki partnerskie czy małżeństwa jednopłciowe mają pomóc tylko tym, którzy chcą je zawrzeć.
W przypadku gdy jedna osoba jest ciężko chora druga może ją spokojnie odwiedzić w szpitalu. W przypadku tragiczniejszych sytuacji jak np. śmierć jest możlwiość odziedziczenia spadku. Czyli tego wszytskiego co przez lata owa para wspólnie tworzyła. Dla przeciętnego obywatela nie jest to żadną zmianą. Nic się nie zmieni, a jedynie po ludzku możemy ułatwić życie drugim osobom. 
Więc jesli legalizacja nie zmieni statusu życia przeciwników to skąd ten sprzeciw?
Dla zasady ?
Bo nie ?

     Nikt nikogo nie zmusza, a przynajmniej nie powinien zmuszać do akceptacji, polubienia- NIE! Nie w tym rzecz, ale każdy z nas powinien zachować się z kulturą ze zwyczajnym szacunkiem do drugiej osoby, czy to tak dużo ?

    Jeśli nie możesz znieść widoku gejów nie łatwiej  odwrócić wzrok i spojrzeć na jakąś ładną dziewczynę?(przecież jesteś heterykiem po co oglądać się za gejami?!) Zamiast krzyczeć "jebane pedały" możesz powiedzieć swoje żonie, partnerce "kocham Cię" Zamiast próbować uderzyć drugiego człowieka, bo jest innej orientacji czy też wyznania weź swoje dziecko za  rękę i idź pograj z nim w piłkę.
Czy my, czy świat nie był by wtedy bardziej przyjazny, gdybyśmy nie kumulowali w sobie agresji i złości a pozwolili żyć innym jak chcą i czują, tym bardziej jeśli nie wyrządzają nikomu krzywdy ?


     A teraz Ci, którzy chcą pojawić się na kontrparadach ? Jesteście przeciwko równości i szacunku dla drugiego człowieka ?
Serio ?




*Pełna lista miast na stronie Miłość nie wyklucza

22 komentarze:

  1. punkty 1 i 2 to totalne zakłamanie tego homofobicznego światka. reszta oki, chociaż parada łapie takie postulaty żeby mieć sens istnienia. bez nich dawno by już była nie potrzebna z powodu homofobii i zakłamania osób lgbtq

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak w każdej grupie są czarne owce.
      Masz rację z tym, że LGBT nawołują do szacunku a sami siebie nawzajem nie szanują. Ale to nie tylko o homo trak jest, to taka nasza ludzka natura.

      Usuń
  2. Dziękuję za potwierdzenie mojej wiedzy. Czekałam kiedy w większości blogów i gdzie tylko można, pojawi się tekst jaki pan opublikował. Kolejny o wyższości "rasy panów "nad resztą. Nas trzeba bronić , nas trzeba chronić nas trzeba... faszystowska historia. Szkoda, że ucierpi na tym mnóstwo naiwnych ludzi. Konsekwencją tej całej wojny z człowieczeństwem, będzie czas w którym będziemy musieli ukrywać się jak szczury po kanałach bo żaden zdrowy organizm ni zniesie takiego pasożyta. Ciekawa jestem tylko kiedy "pies straci cierpliwość". Co mnie bardzo boli, nie znam żadnej homoseksualistki ani żadnego homoseksualisty, którzy by chcieli mieć cokolwiek wspólnego z LGBT i głoszoną przez te bojówki ideologią. Przypadek czy może znam ludzi myślących a nie wykonujących rozkazy .Wiem , obraziłam niejednego funkcyjnego LGBT ale cóż, uczono mnie zawsze,że prawda jest wartością , szkoda ,że wciąż i wciąż czekamy na prawdę bo pojawia się ktoś kto tworzy swoją, tym razem tęczową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekałem na Pani komentarz.
      Czy czytała Pani mój tekst ze rizumieniem? wnioskuję, że nie czytając o wyższości rasy.
      Nie chodzi o wyzszość , nie chodzi o żadną obronę! Ja nic takiego nie napsiąłem i nikt takich rzeczy nie mói. Chodzi o te same prawa.
      teoretycznie idąc ulicą mogę mojgeo chłopaka złapać za rękę. Prawo mi nie zabrania,ale społeczeństwo zarzuci mi że się afiszuje ze swoją orientacją.
      W niemczech tego nie ma! Geje i lesbijki chodza za rece biorą śluby i nikogo to nie obchodzi. Nikt nikogo nie wyzywa z tego powodu. Gdy dwóch gejów idzie za ręce nikt nawet nie odwrócic się w ich stronę a wie pani dlaczego ? Bo kogo to obchozi. Ludzie są nauczeni tu szacuku dla drugiego człowieka. Kazdy ma swoje zdanie ale zachywywać musimy się z kulturą.
      Stąd Parady równości wy zrobić nacisk na władzę by ta w końcu wprowadziłą rzetelną edykację w szkołach a dzięki tej edukacji w szkołach wyrośnie społeczeństwo które zrozumie że bycie homo, trans itd nie ejst niczym zły i tez nalezy się szacunek.
      Teraz zamiast rzucać kamieniami (tak o pani mówię) proszę przeczytać mój tekst ze zrozumienim i mój komentarz również.
      nie wspomniałem nigdzie o wyżsozść rasy homo nad hetereo i walką czy obronę. RÓWNE PRAWA.
      Więc pani komentarz nie pasuje do mojego tekstu.

      Usuń
  3. Ja rzucam kamieniami....wciąż i wciąż nie chcę obrywać za :"tęczowych faszystów". Może niech znajdą sposób by na swoje konto odkładać nienawiść a nie na moje.
    Niemcy tolerancyjni...to mnie pan rozbawił...myśli pan ,że jak może pan spokojnie na ulicy niemal kopulować, lub dlaczego nie-kopulować z przyjacielem , to jest tolerancja ?. Nie, Niemcy tylko zapamiętują kto pierwszy do gazu. Wiem coś o tym z mojej historii i nie sądzę by mnie pan przekonał ,że faszyzm, tym razem tęczowy, czymś się różni od tamtego , który mi mój naród niemal wymordował.
    Te punkty , które pan przytoczył...to tylko bezczelna manipulacja. Przykrywanie tortem gówna. Na mnie nie działa ale na naiwnych może.
    Już wspominałam, jest pan częścią jakiejś zmasowanej akcji Świadomie, nieświadomie-to bez znaczenia ale nie przekonał mnie pan do niczego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazywa Pani gejów i lesbiski faszystami ?
      A co do niemców. To co Pani opisała sparwia że roskąłdam ręce. Brak słów ile jest w pani złych stereotypów i ile złości tylko za co ?
      Jesli ma pni złośc do siebie za bycie lesbikją proszę nie wylewać tego szamba do innych. Pani sparwa.
      Wszystko jest dla pani na nie i nie podaje pani żadnych konkretnych argumentów poza obrażaniem innych, tych którzy są zwyczajnie szcześli za to jacy są. Jest pani zła na tych którzy umnieją radzić sobie w życiu. Przykro mi, ale zamiast rozpalać płomienie nienawiści to prosze iść do terapety.

      Usuń
    2. Oskarku, ja będę grzeczny i nie zamierzam już wchodzić w polemikę z Panią kloszard... Szybciej przegryzę betonowy chodnik niż ta Pani przejrzy na oczy...

      Usuń
    3. Ja już też nie reaguje. Przykro mi ale kazdy
      argument tej pani jest nieadekwatny do tematu

      Usuń
    4. Tak bardzo panom zależy bym "przejrzała na oczy " ? Może powinnam spróbować.

      Usuń
  4. i jeszcze jedno...nie ma żadnej rasy homo...nie ma nawet takiego podgatunku. Jesteśmy tylko genetycznym błędem a nie świadomym wytworem ewolucji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy rasą ludzką, która na świat wydałą osoby homo, hetero, bi .
      Jesteśmy ludźmi.

      Usuń
    2. Fajnie ,że pan dostrzegł....jesteśmy tacy sami więc na jakiej podstawie ma należeć nam się więcej ? Dlaczego mamy w imię sprawiedliwości narzucać coś większości , która tego nie chce ?
      Przypomniałam sobie ripostę na pana punk dziewiąty. Religia do salek a wychowanie seksualne do burdeli !!

      Usuń
  5. i z ostatniej chwili, co poraża. Ksiądz ugodzony nożem we Wrocławiu. Nie wierzę by nie dopisano nam tej parszywej napaści do zasług i to dzięki marszom:"tęczowej tolerancji". Na marszach :" za życiem" nikt nikogo nie deptał, nie lżył i nie poniżał więc jednak można manifestować z klasą mimo ,że katolicy są traktowani obrzydliwie przez tęczowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na PARADZIE RÓWNOŚCI również było miło i spokojnie i nikt nikogo nie obrażał. Parada Równości maroszowała ze swoim celem, nie obrazając nikogo a marsz za życie szedł by wmówić że lgbt jest wstanie zniszyc wartości rodzinne.
      I mam małą prośbę, proszę nie pisać już na moim blogu takich bzdur. Ma pani swój blog, gdzie te wszystkie teksty może pani umieścić.Tam prosze głośić swoje słowo, które w pani drzemie.

      Usuń
  6. a LGBT to chce budować wartości rodzinne ? Kpiąc z Matki Boskiej. Procesji Bożego Ciała, teraz z Mszy ? może daruje pan sobie oszukiwanie mnie . Fajnie ,że broni pan Niemców...to super ludzie ale jak trzeba o kontrakty to najpierw swoim dają a nie obcym. lepsza praca najpierw dla swoich a potem dla obcych...i proszę nawet nie próbować polemizować bo znam to z autopsji.
    Co do bycia szczęśliwym...super że jest pan szczęśliwy. Ja panu szczęścia nie zabiorę chociaż obawiam się że odwrotnie to już tak miło nie będzie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziś parada tęczowych faszystów w Częstochowie. tym razem to jednak parada "pedofili" skoro chcieli przeszkodzić dzieciom zebranym w kółkach różańcowych. Cieszę się że tak daleko ode mnie i że są ludzie potrafiący zwyrodnialców zatrzymać bo wbrew temu co pan łaskawie opisał-oni o nic nie walczą-oni chcą tylko niszczyć. Precz z tęczowym faszyzmem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałem artykuł na GOŚĆ.PL, że do żadnego zakłucenia nie doszło. Parada przeszła innym kierunkiem. Proszę nie manipulować faktamni i przestać z agresją.

      Usuń
  8. Panu się chyba myli z kim rozmawia. Ja nie jestem jakaś tam głupiutka kura domowa, której można wszystko wmówić bo niewiele widziała i niewiele wie. Miałam nieprzyjemność oglądać paradę tęczowych faszystów w Warszawie i po tych obrazkach nie jest pan mi w stanie wmówić ,że było miło grzecznie i spokojnie. Jak idzie marsz ludzi bez zasad, nie może być miło i przyjemnie a te marsze promują wszak zerwanie z wszelkimi zasadami i normami. Proszę nie namawiać mnie do bycia agresywną bo to są w stanie znieść jedynie drwale, zaprawieni w boju .

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteście przeciwko równości i szacunku dla drugiego człowieka ?- Tak jestem przeciwko równości w wydaniu LGBT. Starałam się znaleźć, mówię uczciwie, starałam się znaleźć jeden punkt wśród 14 pod którym bym się podpisała i nie znalazłam ani jednego. Większość to oczywista zagrywka socjotechniczna. Kilka jest przepisaniem obowiązujących praw.
    Bardzo mi się podoba ostatni punkt-dbajmy o ziemię....równie mądrze można napisać - nie dłubmy w nosie. Wartość merytoryczna ta sama.
    Powtórzę raz jeszcze -nie znam nikogo kto by podpisał się pod żądaniami tęczowych faszystów ale chyba mam do czynienia i innymi albo po prostu z homo sapiens.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolejny raz pana będzie na mnie zły. Przeglądnęłam zdjęcia z kilku parad równości. Zastanawia mnie dlaczego ci sami ludzie na różnych paradach. Zestaw prowokujący, wszędzie ten sam i młodzież która najpewniej ma gdzieś w czym uczestniczy, ważne że fajnie grają i jest zabawa a może i coś więcej.
    Pozdrawiam serdecznie. Jak wśród znajomych znajdę kogoś kto popiera marsze czy głoszoną tam ideologię to z pewnością dam znać. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O ....brawo...widzę że i u pana zagościły nowe zasady. Skasował pan mój komentarz. Myśli pan że dzięki temu coś będzie innym niźli jest ?. Wbrew światu , który jest zmanipulowany przez fejsbuka, twittera jest mnóstwo ludzi wolnych . Trudno będzie ich okłamać bo oni myślą.

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...