Translate

Poznajmy się :)

środa, 23 grudnia 2020

Tak wiele już za nami

Minął...


Oskar gej w miescie
Zdjęcie: Opracowanie własne, zakaz kopiowania 




... już rok od rozstania z Bigem (link
Muszę przyznać, że bywają dni takie jak ten dzisiejszy, kiedy jest mi trudno pojąć całość tej sytuacji. 
Być może rozczulam się nad sobą, ale kiedy ponad dziesięć lat temu poznałem Biga, nie wyobrażałem sobie innego życia. 
Dziś siedzę sam w moim wynajmowanym mieszkaniu. Jestem singlem(link). 
Nie chcę przez to powiedzieć, że żałuję podjętych decyzji. Szkoda, że tak to się skończyło ale nie było innego wyjścia jak tylko się rozstać. 
Na szczęście wciąż mamy ze sobą kontakt.

... już chyba drugi miesiąc bez żadnej randki(link)
Regularnie zaglądam na moje konto na GAY ROMEO, aczkolwiek nie ma dla mnie interesujących osób. 
Często piszą Ci, których propozycje spotkań już raz odrzuciłem. Albo nie dają za wygraną albo są tak zdesperowani, że nie pamiętają z kim piszą.
Nie szukam związku. Nie jestem gotowy na głębsze relacje. Przyjaźń, seks.

... już spory czas od ostatniego spotkania z moimi znajomymi. 
Z powodu panującej sytuacji z wirusem nie można z nikim wyjść na kawę.
Robert (link)mój przyjaciel zagląda do mnie, czy też ja do niego. On prowadzi aktywne życie pasywa. Ile ja się historii muszę nasłuchać. To w sumie tylko z nim mam regularny kontakt.
Zahir (link) ponownie jest zakochany. Nie ma czasu na spotkania. Rzadko pisze, rzadko dzwoni.
Simon (link) od momentu wyprowadzki pisze bardzo sporadycznie. W sumie nie przeszkadza mi to.
Ola (link) moja przyjaciółka dużo pracuje. Wstępnie organizujemy jej przyjazd do mnie. 

... już prawie kolejny rok. Ile w tym roku się wydarzyło, to po części wspomniałem powyżej. Rozstanie z Bigem, przeprowadzka do własnego mieszkania. 
Jest dobrze jak jest. Podoba mi się moje życie. Jest kilka spraw, którymi muszę się zająć. Plany, które z powodu obecnej sytuacji musiałem odłożyć na inny czas. 
Dużo pracuje, stąd też staram się poświęcaj dużo czasu na odpoczynek.
Ostatnio postanowiłem zacząć czytać te książki, które już raz przeczytałem. Tak było z J. Frey i MILION MAŁYCH KAWAŁKÓW, lecz tym razem w języku niemiecki. A teraz zabrałem się ponownie za BRZOSKWINIE DLA KSIĘDZA PROBOSZCZA ; J.Harris (link)
Chociaż akcja książki toczy się w upalnym sierpniu, mi kojarzy się ze Świętami Bożego Narodzenia.
Kupiłem kilka kolejnych książek, chociaż mam jeszcze sporo tych, które czekają by je przeczytać .

A jak Wam mija rok 2020 ?...

Wesołych Świąt 

13 komentarzy:

  1. Miałem 2 pogrzeby sex tez byl i dalej mi sie podobaja twoje foty...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem ten wpis i miałem wrażenie, że czytam o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałem, że Gay Romeo (planet romeo czy jakoś tak) jeszcze funkcjonuje. ��

    Miłego pisania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, pięknie! Wpisałem emotkę, a glogspot ją zmienił na brzydkie pytajniki. Grrrrrrr..!

      Usuń
    2. Funkcjonuje, chociaz ja w tych sparwach nie jestem zabardzo obeznany :D

      Usuń
    3. Funkcjonuje,. ale w Polsce dominuje jednak fellow.
      No i grindr :P

      Usuń
  4. Z książkami mam podobnie, też często nowe kupuję, mimo że mam sporo nieprzeczytanych.
    Jak minął 2020 napisałam u siebie. Też miałam rewucje osobistą, tylko innego rodzaju. Najważniejsze, że jesteś zadowolony z tego, jak wygląda Twoje życie. Życzę Ci, żeby w nowym roku też tak było. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj,
      ostatnio tak sobie myślałem co ja zrobie z tymi ksoązkami na starość...
      Czytam Ciebie na bierząco.
      Jak narazie wszytsko jest OK mniejmy nadzieję, że tak zostanie :)

      Usuń
  5. Fajny pomysł z ta gra słów. Słowo końcowe jest poczatkiem nowego zdania!
    Ciekawy post !

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...