Translate

Poznajmy się :)

poniedziałek, 14 listopada 2022

Aplikacje randkowe

Do związku, do seksu

Zdjęcie: źródło- internet link



      Kilka dni temu będąc na kolacji z Robertem zauważyłem, że co jakiś czas dostawał wiadomość z gejowskich aplikacji randkowych. Nie czytał ich przy mnie, telefon leżał na stole i co chwile wyświetlały się komunikaty z GAY ROMEO.
Podczas jedzenia spaghetti rozmawiałem z Robertem o sensie posiadania profilu na kontach randkowych.
Większość tych typów to krypto geje, którzy chcą sobie zwalić a wymienione wiadomośc mają ich podniecać; stwierdził mój przyjaciel, który również więcej rozkoszy dają mu wyjścia na gejowską saunę czy do baru (link)
Kiedy korzystał z aplikacji randkowej najczęściej spotykał się z oszustami, którzy podszywali się pod zdjecia kogoś innego, bądź te zrobione 10 kilo, czy 10 lat temu (link)

Korzystacie z portali randkowych ?

     Na Fellow.pl poznałem Biga (jak poznałem Biga-link) Pisaliśmy kilka dni zanim umówilismy się na randkę, a potem to już historia. 
Kiedy rozstałem się z Bigem korzystałem z GAY ROMEO i GRINDR. Muszę przyznać, że z marnym skutkiem. Mówi się, że to aplikacje randkowe ale umówić się z kimś na randkę to był zawsze nie lada wyczyn, na seks w sumie też. 
Będąc online odnosiłem wrażenie, że większość kolesi jest tam dla zabicia nudy. Chętnie wymienia się zdjęciami penisów ale poza tym nic. Nawet gdy miałem wpisane, że umówię, się tylko na seks, kilka osób się zawsze zgłaszało, ale mało kiedy konkretnie.
Więcej seksualnej rozkoszy miałem z przypadkowych spotkań, w klubie czy chociażby na siłowni (link)

     Wydaje mi się, że owe aplikacje randkowe dziś już nie spełniają swojej roli. Mojego obecnego partnera poznałem na INSTAGRAMIE (Jak poznałem Jarla-link)


     Jakie są wasze spostrzeżenia na ten temat. Również uważacie, że era aplikacji randkowych się kończy?



5 komentarzy:

  1. Hej Oskar , korzystam z Fellow i Gay Romeo , ale przyznam ci racje. Więcej i konkretnej zabawy mam na spontanicznych wypadach do klubów. Dużo kolesi jest na tych portalach dla lansu moim zdaniem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, a co z tymi, którzy szukają związku ? Myślę, że bedzie podobna sytuacja. Z mojego doświadczenia wiem, że łatwiej poznać kogośprzez instagram, czy "na ulicy" niż przez gej portale.

      Usuń
  2. Ja korzystam z Fellow ale wole chodzić do parku na seks. W internecie są oszuści

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja korzystam i w 80% wszystko jest Ok 😂

    OdpowiedzUsuń
  4. Posiadam grindra fellow romeo i inne portale i niestety z przykrością musze stwierdzić że jest lipa... zero konkretów chociażby na wyjście na piwo czy nawet seks...

    OdpowiedzUsuń

Dzięki za uwagę :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...